מניין הנפטרים מקורונה עלה ל-181; מניין החולים:13,883 - סרוגים

מניין הנפטרים מקורונה עלה ל-181; מניין החולים:13,883

מטופל בן 48 ללא מחלות רקע נפטר הלילה ממחלת הקורונה בבית החולים 'איכילוב'. חולה נוספת בת 57 נפטרה בהדסה עין כרם. בכך עלה מניין הנפטרים בישראל ל-179

מניין הנפטרים מקורונה עלה ל-181; מניין החולים:13,883
  (צילום: פלאש90)

מטופל בן 48 ללא מחלות רקע נפטר הלילה (שלישי) ממחלת הקורונה בבית החולים 'איכילוב'. בכך עלה מניין הנפטרים בישראל ל-181.

מבית החולים נמסר כי "הוא היה מונשם במשך שבוע ואף היה על מכשיר אקמו אך לצערנו חרף מאמצי הרופאים נאלצנו הלילה לקבוע את מותו. בית החולים משתתף בצער המשפחה".

בנוסף, במהלך הלילה נפטרה בבית החולים הדסה עין כרם חולת קורונה בת 57, שסבלה ממספר מחלות רקע מורכבות וכרוניות וטופלה כשהיא מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ נשימתי.

מבית החולים נמסר: "צוות היחידה בהדסה ליווה את קרוב משפחתה שנכנס ממוגן בכדי להפרד ממנה. אנו משתתפים בצערה של המשפחה".

על פי העדכון האחרון של משרד הבריאות, 13,883 בני אדם נדבקו בנגיף הקורונה בישראל. מתוכם 142 נמצאים במצב קשה. מספר המונשמים  עומד על 113 חולים. עד כה החלימו מהמחלה 4,353 בני אדם.

מספר המתים בעולם מהמגיפה עומד על 169,739. מספר הנדבקים בעולם עומד על 2,481,455.

בתוך כך, שר הבריאות, חבר הכנסת יעקב ליצמן, החלים מקורונה לאחר שנדבק בנגיף לפני כשלושה שבועות. ליצמן עבר שתי בדיקות שהעלו תוצאה שלילית והתבשר כי הוא החלים מהנגיף. ליצמן צפוי לשוב כבר היום לשגרת עבודה מלאה.

ליצמן אמר: "התבשרתי על החלמה מלאה מהנגיף ברוך השם. זו הייתה בשבילי הזדמנות נאותה להיווכח אישית בעבודתם המסורה של צוותי הרפואה היקרים שלנו. תודתי לכל מי שהתעניין ודאג לשלומי".

ליצמן הוסיף: "אני קורא לאזרחי ישראל להמשיך לשמור על כל הוראות משרד הבריאות לריחוק חברתי. ההקלות שניתנו מותנות בשמירה קפדנית של הציבור על ההגבלות הקיימות. רק בדרך זו נוכל לנצח את נגיף קורונה, למען כלל אזרחי ישראל ובריאותם. יחד ננצח בעזרת השם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
האם עישון נחשב ל"מחלת רקע"?
יהודה | 21-04-2020 7:47
כי אם לא, הגיע הזמן לציין זאת משום שעישון מהווה גורם סיכון קטלני אף יותר ממחלות הרקע המסוכנות. למעשה אין הבדל מבחינה זאת, בין אדם מעשן לאדם עם מחלת ריאות משמעותית.