ספרד: מעל 200 אלף חולי קורונה ו-20 אלף מתים - סרוגים

ספרד: מעל 200 אלף חולי קורונה ו-20 אלף מתים

מניין החולים בספרד חצה את רף ה-200 אלף, ומעל 20 אלף קרבנות נרשמו במדינה - אך ביממה האחרונה מגמת המיתון נמשכת עם נתוני החולים והמתים הנמוכים ביותר בחודש האחרון. רה"מ פדרו סאנצ'ז הודיע על הקלות בסגר משבוע הבא

author-image
ספרד: מעל 200 אלף חולי קורונה ו-20 אלף מתים
  (צילום: שאטרסטוק)

מניין חולי הקורונה בספרד חצה היום (שני) את רף ה-200 אלף, לאחר שמשרד הבריאות המקומי אישר כי 4,266 מקרי הידבקות חדשים נרשמו ביממה האחרונה במדינה. בסך הכל מספר החולים של ספרד עומד כעת על 200,210 בני אדם – הגבוה ביותר באירופה, והשני בגודלו בעולם אחרי ארה"ב.

גם מניין המתים במדינה, שחצה אמש את רף ה-20 אלף, עלה ביממה האחרונה ב-399 ועומד כעת על 20,852. אמנם מדובר בנתון המתים היומי הנמוך ביותר שנרשם בחודש האחרון, זאת לאחר סדרה של ימים עם קרוב לאלף קרבנות, אך בממשלה עדיין צפויים להאריך היום את מצב החירום במדינה עד ה-9 במאי כדי למנוע התפרצות מחודשת.

עוד באותו נושא

צפו: כך משטרת ספרד משמחת תושבים בהסגר

בעקבות הירידיה בהתפרצות, ראש ממשלת ספרד פדרו סאנצ'ז הכריז על סדרה של הקלות בסגר, אשר יאפשרו לציבור לצאת בתנאים מסויימים אחרי יותר מחודש בבתים. במסגרת ההקלות, שייכנסו לתוקף החל מה-27 באפריל, ילדים מתחת לגיל 12 יוכלו לצאת מבתיהם עד מרחק מסויים ובתנאים מסויימים. כמו כן ענפי הבנייה והייצור יחזרו לפעילות אחרי שהושבתו בחודש האחרון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו