בצל הנגיף: כך יתקיים מטס חיל האוויר ביום העצמאות - סרוגים

בצל הנגיף: כך יתקיים מטס חיל האוויר ביום העצמאות

המטס המסורתי של חיל האוויר בשמי הארץ לא יתקיים השנה ביום העצמאות בכדי למנוע התקהלויות. במקום זאת, מטוסים של חיל האוויר יעברו מעל בתי החולים ויצדיעו לצוותים הרפואיים

author-image
בצל הנגיף: כך יתקיים מטס חיל האוויר ביום העצמאות
  (צילום: תומר ניוברג\ פלאש90)

המטס המסורתי של חיל האוויר בשמי הארץ לא יתקיים השנה ביום העצמאות בכדי למנוע התקהלויות. במקום זאת, השנה יתקיים מעבר כלי טיס של הצוות האווירובטי של חיל האוויר מעל בתי החולים ברחבי הארץ.

במסגרת המטס ארבעה מטוסי "עפרוני", יחלפו בטיסה מעל בתי החולים ברחבי הארץ ויצדיעו לעשיית הצוותים הרפואיים ומערכת הבריאות כולה, העוסקים בימים אלה במלחמה בנגיף הקורונה.

מטס באפולוניה ליד הרצליה (צילום: אדר סטולרו\ רשות הטבע והגנים)

במהלך היום (שני) יתקיים אימון של הצוות האווירובטי של חיל האוויר לקראת יום העצמאות, במסגרתו תורגש תנועה של כלי הטיס המדוברים ברחבי הארץ.

מדובר צה"ל נמסר: "יש לשמור על הנחיות משרד הבריאות ולהימנע מהתקהלויות. במהלך יום העצמאות יועבר מעבר כלי הטיס בשידור חי באמצעי התקשורת. מעבר זה תוכנן מראש כחלק מתוכנית האימונים של הצוות האווירובטי לשנת 2020".

המטס בכוכב הירדן (צילום: אבי דוד\ רשות הטבע והגנים)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
זה הראיון הכי גרועה לבטל את במטס
צריך מטס | 23-04-2020 0:22
המטס והזיקוקים הם שניי הדברים היחידים שלא יכולים לגרום להתקהלויות, למה שדבר שאפשר לראות בשמיים כימעת מכל מקום יגרום להתקהלות שכל אחד יעמודרך ליד פתחיי הבית שלו ויראה את המטס או הזיקוקים. חוץ מזה זה אולי ישמר עוד קצת את המורל של האזרחים! גם יש לזכור שבגלל שהמטוס עובר רק על יד ביתי החולם זה מה שיגרום למחלה להתפרץ עוד יותר!!