חדשות המגזר

בנט הודיע על קיצוץ של 20% משכרו

על רקע משבר הקורונה וקריסתם של מאות אלפי משקי בית, שר הביטחון ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, הודיע כי הוא מוותר על 20% משכרו למשך 6 חודשים. מדובר סך הכל בכ-60,000 ש"ח

בנט הודיע על קיצוץ של 20% משכרו
צילום: בנט בכנס סרוגים 2019 (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

על רקע משבר הקורונה וקריסתם של מאות אלפי משקי בית, שר הביטחון ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, הודיע כי הוא מוותר על 20% משכרו. בנט שלח מכתב לחשב של משרד ראש הממשלה וביקש ממנו לבצע את הקיצוץ כבר במשכורת הקרובה.

"על רקע משבר הקורונה והשלכותיו הכלכליות ברצוני לקצץ משכרי האישי 20% למשך ששל החודשים הקרובים", כתב בנט במכתב.

שכרו של נפתלי בנט עומד על כ-50,000 שקלים בחודש. כך שוויתורו על 20% מהשכר מהווה כ-10,000 שקלים. במשך כל תקופת הקיצות יוותר בנט סך הכל על כ-60,000 שקלים.

בנט קורונה לשכת שר הבטחון 1
בנט קורונה לשכת שר הבטחון 1| צילום: בנט בבני ברק (לשכת שר הבטחון)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

17
12
פופוליסט
17.04.20

לבנט לא חסר כסף וגם ככה הוא מרוויח יותר מרוב הציבור