עשרות טאבלטים יחולקו בירושלים לילדים עם מוגבלות - סרוגים

עשרות טאבלטים יחולקו בירושלים לילדים עם מוגבלות

עשרות טאבלטים יחולקו בימים הקרובים לילדים עם צרכים מיוחדים ביוזמת עיריית ירושלים והקרן לירושלים: ראש העיר משה ליאון: "בעת מיוחדת זו, נדרשות פעולות מיוחדות ונחושות כדי להקל על המשפחות בעלות בן משפחה עם מוגבלות"

עשרות טאבלטים יחולקו בירושלים לילדים עם מוגבלות
  (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

עשרות טאבלטים יחולקו בימים הקרובים לילדים עם צרכים מיוחדים ביוזמת עיריית ירושלים והקרן לירושלים. המכשירים נרכשו בעקבות פנייה דחופה של הורים רבים לילדים עם צרכים מיוחדים, שמסגרות החינוך של ילדיהם נסגרו בשל הקורונה.

הקרן לירושלים גייסה את הכסף לרכישת המכשירים המותאמים לילדים ועל חלקם הותקנו גם מסננים ייחודיים כך שיתאימו לשימוש האוכלוסייה החרדית.

ראש העיר משה ליאון, ביחד עם נשיא הקרן לירושלים שי דורון, וחבר המועצה ומחזיק תיק צמי״ד בעירייה יהודה פרוידיגר, פיקחו מקרוב על חלוקת הטאבלטים למשפחות הנזקקות בכל שכונות העיר.

נשיא הקרן שי דורון אמר: "אנו עושים מאמץ עילאי כדי להיענות לבקשות הרבות ולמלא חוסרים בסיסיים ומיידים בקרב כל המגזרים וכל חלקי העיר בשעת חירום זו. במקביל אנו פועלים על מנת לנסות ולגייס כספי חירום נוספים".

חבר המועצה ומחזיק תיק צמי"ד והגיל השלישי, יהודה פרוידינגר אמר: "ראש העיר הרואה את מכלול בעיותיה של אוכלוסיית ירושלים, משקיע חלק ניכר מזמנו בדאגה לאוכלוסיות אלו, ודוחף כל העת למתן מענה לצרכיהן. לאחר חלוקה של 6,300 ערכות יצירה, וריפוי בעיסוק, התחלנו בחלוקת טאבלטים. אני רוצה להודות לקרן לירושלים ולראש העיר הממשיך במאמצים כדי שנוכל לחלק טאבלטים לעוד ילדים".

ראש העיר משה ליאון אמר: "בעת מיוחדת זו, נדרשות פעולות מיוחדות ונחושות כדי להקל על המשפחות בעלות בן משפחה עם מוגבלות. אנו מתכוונים לעשות הכל, כדי להקל על המשפחות ולאפשר, ככל שניתן, אורח חיים שגרתי, גם בעת זו. יוזמה זו של חלוקת טאבלטים היא אחת מיני רבות, הנותנות לילדים ולמשפחות אפשרות ללמידה. אני מבקש להודות לקרן לירושלים על הירתמותה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו