ללא תוצאות: נתניהו וגנץ ימשיכו בדיונים בצאת החג - סרוגים

ללא תוצאות: נתניהו וגנץ ימשיכו בדיונים בצאת החג

אחרי מעל 6 שעות של דיונים, פגישתם של רה"מ נתניהו ויו"ר כחול לבן הסתיימה ללא תוצאות. השניים סיכמו כי צוותי המו"מ ייפגשו שוב במוצאי החג כדי להגיע להסכם על הקמת ממשלה

ללא תוצאות: נתניהו וגנץ ימשיכו בדיונים בצאת החג
  צילומים: חיים גולדברג\סרוגים

עדיין מחכים לממשלה: לאחר מעל 6 שעות של דיונים, הפגישה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ שנערכה היום (שלישי) הסתיימה ללא תוצאות. בתום הפגישה סוכם כי הצוותים ייפגשו שוב בצאת החג במטרה להגיע להסכמה להקמת ממשלת חירום לאומית.

עם צאתו מהפגישה, גנץ אמר כי הוא "מתחייב להמשיך ולקבל החלטות נכונות למען אזרחי ישראל ולפעול למען אחדות ופיוס בעם. חג שמח לכולם, שימרו על ההנחיות ועל עצמכם".

כזכור, נשיא המדינה האריך אתמול את המנדט שניתן לגנץ ב-48 שעות, כך שיפקע מחר בחצות. על פי הדיווחים, הצדדים מעוניינים להגיע לסיכום סופי במוצאי החג לכל המאוחר – אך ייתכן ויבקשו הארכה נוספת במידה ולא יגיעו לסיכום עד אז. לאחר הפגישה הלילית אמש בין נתניהו וגנץ, הצדדים הודיעו במשותף כי "בפגישה חלה התקדמות משמעותית במגעים לממשלת חירום לאומית. הצדדים קבעו להיפגש שוב הבוקר בנוכחות צוותי המשא ומתן".

עוד באותו נושא

מסתמן: זו הדירה שתשמש את גנץ כממלא מקום רה"מ


37

לצד ראשי המפלגות, בפגישה היום השתתפו גם חברי הכנסת גבי אשכנזי ואבי ניסנקורן מכחול לבן, וכן השר יריב לוין ויעקב אטרקצי, חבר בצוות המו"מ של הליכוד. במפגש היו גם עורכי הדין של הצדדים המעורבים, כאשר מטעם מפלגת כחול לבן נוכח המשנה ליועמ"ש לשעבר אבי ליכט, ומטעם מפלגת הליכוד נוכח עו"ד מיכאל ראבלו.

מפרטים שנחשפו בחדשות 13 עולה כי הצדדים הגיעו להסכמות בנוגע למקום מגוריו של גנץ, כך שכאשר הוא יכהן כממלא מקום ראש הממשלה הוא יגור בדירת השרד של שר החוץ. עוד סוכם כי אם בג"ץ יפסול את ראש הממשלה בנימין נתניהו מהרכבת ממשלה בשל כתבי האישום נגדו, הכנסת ה-23 תפוזר באופן אוטומטי וישראל תלך לבחירות נוספות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בית אבות רביעי עם קורונה בבני ברק
בושה | 14-04-2020 16:05
הקבה עושה שפטים בבני ברק והפולטיקאים עסוקים בדירות ובוועדה למינוי שופטים. זאת לא השעה לממשלת חירום שתציל אותנו מהגזירה שהטיל הקבה על בני ברק??
2
תחבולה של נתניהו
דוד | 14-04-2020 16:15
נתניהו מחר את הכל בזול הוא רק רוצה שקט תעשיתי כיוון שבלאו הכי הכנסת לא תתכנס בערב חג הוא יחכה ליום חמישי ובהצבעת בזק יאשר את ההסכם. מכירים אותו כמעט שלושים שנה אז שלא יחשוב שאנחנו מאמינים לו
3
אתם מאמינים
אוחנה | 14-04-2020 17:51
אני לא מאמין.. כמה שעות צריך עוד כדי להחליט. ביבי לא מעוניין בממשלה חדשה טוב לו ככה. ביבי ראש ממשלה !! למה לשנות?!
4
לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ ישראל!!!
מאיר - עברי אנכי | 14-04-2020 17:59
לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ ישראל!!!