מרגש: כך הופיע ישי ריבו מול 3000 משפחות - סרוגים

מרגש: כך הופיע ישי ריבו מול 3000 משפחות

אמש נערכה הופעה וירטואלית של הזמר ישי ריבו לתושבי הר חברון, כשישי ריבו שר באתר סוסיא הקדומה והשידור הועבר לתושבים ברשתות החברתיות. ""חובתינו לשמור על מצב הרוח של התושבים" אמר ראש המועצה יוחאי דימרי

author-image
מרגש: כך הופיע ישי ריבו מול 3000 משפחות
  באדיבות: מועצה אזורית הר חברון

ההופעה הוירטואלית המלאה של הזמר ישי ריבו נערכה אתמול (ב) באתר סוסיא הקדומה בהר חברון, ללא קהל. למעלה מ3000 משפחות מהר חברון ומחוצה לו צפו בהופעה בפייסבוק וביוטיוב. בהר חברון החליטו שאת חול המועד לפחות יחגגו מהבית.

לא בכל יום מתקיימת הופעה בבית הכנסת העתיק בסוסיא ללא קהל, אך בגלל המצב זה היה בלתי נמנע. אלפי תושבי המועצה האזורית הר חברון צפו מהבית בהופעה של הכוכב העולה ישי ריבו באתר סוסיא הקדומה. ריבו הגיע עם נגנים ומערכת הגברה אך בעצם הקהל היה בבית וכך חגגו בהר חברון את ימי חול המועד שמלאים בדרך כלל בתיירות ופעיליות רבות.

ההופעה הייתה מוצלחת, והתושבים הרגישו שהם חלק מהקהל ואף חוו בחול המועד אוירת חג.

ראש המועצה יוחאי דמרי: "אתגר הקורונה מצריך מאיתנו שינוי תפוסי פעולה, גמישות ויצרתיות וכך פועלת המועצה בשבועות האחרונים, עיקר המענה ניתן לאוכלוסיות נצרכות- קשישים, ילדים בעלי צרכים מיוחדים, משפחות רווחה ועוד. לצד זה חובתינו לשמור על מצב רוחם של תושבינו ולשם כך יצרנו פעילות רבה ומגוונת בשיאה מופע מקסים ומרגש בסוסיא הקדומה של ישי ריבו שלקח אותנו לגבהים חדשים ועודד את כולנו בחג המורכב שנכפה עלינו."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אוייייייייי
מישהו | 27-07-2020 20:10
ישי ריבו כזה בחור עדין וחמוד!!