אחרי נחום ברנע: סטרוק תובעת גם את עקיבא אלדר - סרוגים

אחרי נחום ברנע: סטרוק תובעת גם את עקיבא אלדר

ח"כ אורית סטרוק מוסיפה עוד עיתונאי לרשימת תביעות הדיבה, כשהפעם, עקיבא אלדר לשעבר מעיתון 'הארץ' שאמר כי שיבחה את בנה על שפגע בפלסטינים יתנצל או יישלם.

אחרי נחום ברנע: סטרוק תובעת גם את עקיבא אלדר
  תובעת גם את אלדר. סטרוק (מרים צחי)

סטרוק תובעת גם את עקיבא אלדר.

היום (ה') נשלחה לעיתונאי הארץ 'לשעבר' וכיום כותב באתר 'אל מוניטור', עקיבא אלדר דרישה להתנצלות.

אתמול בתוכנית 'עושים צהריים' של יעל דן בגל"צ אמר אלדר: "אתמול הושבעה יעל גרמן שבאה ממרצ, וממולה עומדת אורית סטרוק שבנה יושב בכלא והיא משבחת אותו על כך שהוא פגע בפלסטינים".

ח"כ סטרוק אשר שימשה כיו"ר ארגון זכויות האדם ביש"ע, אומרת כי אומנם טענה שבנה חף מפשע – אולם לא שיבחה מעשי אלימות נגד פלסטינים כפי שייחס לה אלדר. מאלדר דורשת סטרוק שיעלה לשידור ב"עושים צהריים" ויתנצל על הדברים אחרת – תגיש נגדו תביעה.

לפני הבחירות שלחה ח"כ סטרוק גם לנחום ברנע מידיעות אחרונות מכתב באמצעות עו"ד נדב העצני (שמטפל גם בתביעה מול אלדר) סטרוק דורשת מברנע פיצוי של 100 אלף שקלים והתנצלות על שכינה אותה "פורעת חוק מחברון". מאלדר היא דורשת התנצלות על שאמר שהיא "משבחת את בנה על כך שפגע בפלסטינים".

פרשן "ידיעות אחרונות" נחום ברנע, כתב על רשימת מפלגת הבית היהודי לכנסת בטור שפרסם שבועיים לפני מערכת הבחירות. "הרשימה של בנט איננה בנט, היא מנומרת בכמה וכמה טיפוסים גבוליים, ימנים קיצוניים או דתיים קיצוניים", כתב. "הבוחר יהיה בטוח שהוא נותן את קולו להיי-טקיסט החמוד מרעננה, ולמחרת הוא יגלה שהוא נתן את קולו לפורעת חוק מחברון או לרב חשוך מירושלים".

סטרוק, חברת המפלגה היחידה המתגוררת בחברון, כתבה באמצעות עו"ד העצני: "אין ספק שמטרת מר ברנע והעיתון בפרסום הינה כוונת זדון מזוככת", נכתב בפנייה. "הפרסום נערך בכוונת מכוון, כדי לנסות לפגוע במרשתי ודרכה בהצלחת רשימת הבית היהודי. מר ברנע אינו מסתיר את עוינותו ואיבתו להרכבה, אמונותיה ומטרותיה.

ניכר גם מתוכן הפרסום, עד כמה עושה הכותב מאמץ קדחתני לעורר בלב הקורא אימה ורתיעה מפני מרשתי ורשימת הבית היהודי, לשם מטרה ברורה – לפגוע ככל הניתן באחוזי ההצבעה לה", דברי הפרקליט, החתומים בדרישה לפרסום התנצלות ופיצוי על סך מאה אלף שקלים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
צעקנית מהר חברון
מנוח | 21-03-2013 21:08
2
ח"כ סטרוק,אם תאכלי ארוחת צהרים עם נחום ברנע ,תשיגי יותר
בעל שם | 21-03-2013 22:08
הקטע של תביעות דיבה זה פסה. בדיבור ישיר והכרות כנה, תוכלי באמת להתנחל בלבבות של קוראי נחום ברנע. ודו"ק
3
אישה מקסימה, תהיה חכי"ת נהדרת
עיבי | 21-03-2013 22:39
4
טוב מאוד רק ככה לתבוע אותם עד העצם ללא הפסקה שלא תהיה ל
אביחי | 22-03-2013 1:50
להם מנוחה ,
5
---צבועה כמו כל הדתיים לאומיים-----
חרדית | 22-03-2013 5:58
חצי מההסכם של הבית היהודי עוסק בכפיית הגיוס על החרדים!!! זה הבעיות שלך גב' סטרוק???? לא דרשת שיעסקו בהסכם בחיזוק יישוב בארץ, ההתנחליות, שיבטיחו את שלומם של יהודה ושומרון וההתישבות???. את תקבעי לרב שטינמן מה טוב לציבור החרדי??.. את תכפי עליו את גזרת הגיוס בלי הידברות????? חצופה כמו בנטיוכוס.
6
הרבנית סטרוק מה לך ולבית היהודי????????
שאלות נוקבות | 22-03-2013 9:53
אני המום מאצילות שעל פניך את ובן דהן ההוא שניכם פרצופכם מעיד שאתם יודעי ספר ויראי שמים איך איך רבש''ע התחברתם למפלגה הצבועה זו ''בית גויי''?????????? איך?????????????? מה לכהן בבית קברות אינכם חוששים שיש דין ויש דיין בעולם וכל מה שאנחנו עושים אחרי 120 חייבים לתת דו''ח לבורא עולם????????. מה תגידו לו כשישאל אתכם למה התחברתם לרשע בנט???? מה תגידו לו למה הפסקתם ממני מנגינת התורה החביבה עלי מכל העולם כולו???? בשביל התורה בראתי עולם ומלואו אבל אתם איימתם להחליש קול התורה ואפילו ביצעתם זאת???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????