משרד הבריאות ממליץ: לחכות עם החזרה ללימודים - סרוגים

משרד הבריאות ממליץ: לחכות עם החזרה ללימודים

בעוד שורת דיווחים מצד בכירים בממשלה טענו לחזרה הדרגתית ללימודים כחלק מהשיבה לשגרה לאחר חג הפסח, בכיר במשרד הבריאות אומר כי יש לחכות עם פתיחת מערכת החינוך

author-image
משרד הבריאות ממליץ: לחכות עם החזרה ללימודים
  בי"ס בצפת, נסגר בעקבות הקורונה (צילום: דוד כהן/ פלאש 90)

בעוד שורת דיווחים מצד בכירים בממשלה טוענים לחזרה הדרגתית ללימודים כחלק מהשיבה לשגרה לאחר חג הפסח, בכיר במשרד הבריאות אומר כי יש לחכות עם פתיחת מערכת החינוך.

השאלה המרכזית היא, האם יהיה אפשר להחזיר חלק מהתלמידים למסגרות כבר משבוע הבא? לפי ציטוט של בכירים בערוץ 12, "עוד מוקדם מדי לדבר על חזרה ללימודים כבר בשבוע הבא, ויש לחכות עם פתיחת מערכת החינוך".

עוד באותו נושא

מי יחזור לשגרה אחרי פסח ומתי יתחדשו הלימודים?


26

מוקדם יותר מבהיר שר החינוך הרב רפי פרץ, כי לא התקבלה החלטה בהקשר לחזרה ללימודים, זאת לאחר ששוחח עם ראש המל"ל מאיר בן שבת. בשיחה הובהר כי "טרם סוכמה המדיניות ביחס למערכת החינוך".

בהודעה מלשכת השר נמסר כי "הוצגו השיקולים והדילמות וסוכם לעבוד יחדיו על מנת לסנכרן את התכניות הנוגעות למשק כולו עם התכניות שמשרד החינוך מגבש".

כמו כן סוכם להתחיל כבר עתה במסע הסברה במערכת החינוך על שיגרת החיים החדשה שתהיה לאחר היציאה מהמצב הנוכחי, בכלל זאת על כללי הריחוק החברתי, שימוש במסכות ובאמצעי חיטוי והגיינה ומגבלות על אירועים המוניים.

בשלב בו כן ישובו ללימודים, משרד החינוך נערך לכך שראשונים לחזור לפעילות יהיו ילדי החינוך המיוחד, אחריהם הגיל הרך וגני ילדים ורק לאחר מכן תלמידי בתי הספר והתיכונים. כל אלו תחת מגבלות של כיתות קטנות ולמידה בסירוגין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו