מושל מדינת ניו יורק, אנדרו קואומו, אישר הערב (ראשון) כי במהלך היממה האחרונה נרשמו 758 מקרי מוות של חולים בנגיף הקורונה במדינה. בכך מניין הקרבנות הכולל בניו יורק עלה ל-9,385 איש – כמעט מחצית מכלל הקרבנות בארה"ב.
סרוגים premium
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות