4 רובעים: רשימת השכונות בירושלים עליהן יוטל סגר - סרוגים

4 רובעים: רשימת השכונות בירושלים עליהן יוטל סגר

בהתאם להחלטת הדרג המדיני הוכרזו 4 רבעים בירושלים כאזורים מוגבלים. ההכרזה תיכנס לתוקפה בשעה 12:00 ותימשך עד ליום רביעי בשעה 7:00. אלה השכונות עליהן יוטל סגר

author-image
4 רובעים: רשימת השכונות בירושלים עליהן יוטל סגר
  (צילום: אוליבר פיטוסי/ פלאש90)

בהתאם להחלטת הדרג המדיני הלילה (ראשון) הוכרזו 4 רבעים בירושלים כאזורים מוגבלים. ההכרזה תיכנס לתוקפה היום בשעה 12:00 ותהיה בתוקף עד לתאריך 15.4.20 בשעה 7:00.

החל מהשעה 12:00, ייפרסו בירושלים עשרות מחסומי דרכים משטרתיים בכל הכניסות והיציאות של האזורים המוגבלים. מאות שוטרים פועלים לאכיפת התקנות לשעת חירום וקיום ההנחיות בשטח גם באמצעות רחפנים ותצפיות לשליטה ואיתור חריגים.

להלן עיקרי התקנות החדשות התקפות לגבי תושבי האזורים שהוכרזו כאזור מוגבל:

– לא יצא אדם שמתגורר באזור מוגבל, אלא למטרות הבאות: 1.קבלת טיפול רפואי חיוני שלא ניתן לקבלו בתוך האזור המוגבל. 2.הליך משפטי שמחייב את נוכחותו. 3.שוטר, חייל או איש צוות רפואי היוצא במסגרת תפקידו. 4.הלוויה של קרוב משפחה מדרגה ראשונה. 5.העברה של קטין שהוריו חיים בנפרד אל ההורה המתגורר מחוץ לאזור המוגבל בתנאים שנקבעו בתקנות. 6.הגעה למקום עבודה שאדם רשאי לעבוד בו לפי כל דין וחזרה ממנו. 7.צורך חיוני אחר, באישור מי שהוסמך לכך על ידי רשות החירום הלאומית.

– לא יכנס אדם לאזור מוגבל, למעט: 1.כניסת גוף הצלה, משטרת ישראל, צה"ל ושירות ההתגוננות האזרחית (למתן סיוע אזרחי). 2. כניסת אדם המתגורר דרך קבע באזור המוגבל. 3.כניסת איש צוות רפואי לביצוע תפקידו. 4.כניסת עובדים סוציאלים לפי חוק ועובדי רווחה שהוגדרו בתקנות. 6.כניסת עיתונאי ועובד מקצועות תקשורת (ובלבד שנושא תעודת לע"מ או של איגוד העיתונאים). 7.כניסה לצורך אספקת מוצרים ושירותים חיוניים (לרבות חשמל, מים, תקשורת ופסולת). 8.העברת קטין שהוריו חיים בנפרד על ידי אחד מהוריו לביתו של ההורה השני. 9.כניסה לצורך חיוני אחר, באישור מי שהוסמך לכך על ידי רשות החירום הלאומית.

עוד באותו נושא

עשרות כתובות גרפיטי רוססו הלילה: "ליצמן רצח"


6

להלן רשימת השכונות הנכללות באזורים המוגבלים: רמות, רמת שלמה, נווה יעקב, הר נוף, גבעת שאול, קרית משה, רחביה – בין הרחובות קרן קיימת לישראל עד רחוב רמב״ן (כולל), נחלאות, מקור ברוך, רוממה (רבתי), עזרת תורה, גאולה, מאה שערים, בית ישראל, מוסררה, בית וגן וגבעת מרדכי.

לצורך אכיפת התקנות החדשות השוטרים יוכלו למנוע כניסה או יציאה של אדם או רכב לאזור מוגבל, לדרוש מאדם להזדהות ולעכבו, וכן להשתמש בסמכויות שיטור נוספות במקרה הצורך.

מעיריית ירושלים ומשטרת ישראל נמסר: "אנו קוראות לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף ככל שיידרש במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
שכונות חילוניות עם יותר מודבקים, לא ייסגרו
מוטי | 12-04-2020 12:03
עין כרם עם יחס הדבקה של 6.6 ל1000 נפש לא תיסגר. רמות עם יחס 4.2 ל1000 תסגר. למה זה מזכיר לי את בית הורי בשנת 40 ?
גזעניים מגעיליםםםם סגרו רק שכונות חרדיות
דן | 12-04-2020 13:57
.
2
מרביצים לחרדים
יוסף כהן | 12-04-2020 12:13
למה מרימים ידיים על תלמידי חכמים למה ?כל אחד ואחד שירים ידיים על תלמידי חכמים צריך להתנצל להתבייש מרים יד על עובדי השם הנאמנים!
3
כל המזכה את הציבור זכויות רבות מחכים לו
יעקבוש | 12-04-2020 13:09
נשיא איחוד הצלה, בורא עולם ייתן לך רפואה שלמה ותחזור לשרת את עם ישראל, וכל מי שרדף אותך, יש לו עסק עם מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא
4
שנאת חינם
ליזי | 13-04-2020 4:50
רק לחרדים מציקים, לחילונים לא עושים כלום, הם מסתובבים חופשי, אצל החרדים המון חיילים כמו מלחמה
תלכו לצבא, טפילים !
אדם | 14-04-2020 9:31
אל תחפשו זכויות יתר !