ארה"ב עקפה את איטליה: מעל 19 אלף מתים מקורונה - סרוגים

ארה"ב עקפה את איטליה: מעל 19 אלף מתים מקורונה

מעל 19 אלף איש מתו מנגיף הקורונה בארה"ב - שעקפה את איטליה והפכה למדינה עם מספר המתים הגבוה ביותר בעולם. עיקר ההתפרצות נותרה בניו יורק, שהודיעה על ביטול שנת הלימודים: "זה כואב, אבל זה גם הדבר הנכון לעשות"

ארה"ב עקפה את איטליה: מעל 19 אלף מתים מקורונה
  (צילום: שאטרסטוק)

התפרצות נגיף הקורונה בארה"ב ממשיכה לשבור שיאים: מניין המתים בארה"ב עלה הערב (מוצ"ש) ל-19,827 בני אדם, זאת לאחר שנרשמו ביומיים האחרונים האחרונה 3,080 מקרי מוות חדשים – המהווים בעצמם שיא חדש.

בכך ארה"ב עקפה את איטליה, שם נרשמו עד כה 19,468 מתים, והפכה למדינה עם הכי הרבה מקרי מוות מהנגיף בעולם. ארה"ב גם רשמה יותר מקרי הידבקות עד כה מכל מדינה אחרת: לפי הנתונים של ארגון הבריאות העולמי, מעל חצי מיליון אנשים נדבקו בקורונה במדינה עד כה – מתוכם 5,250 מקרי הידבקות שנרשמו ביממה האחרונה.

ההתפרצות הנרחבת ביותר נותרה במדינת ניו יורק, שעדכנה הערב על 768 מתים חדשים – אשר העלו את מניין המתים הכולל ל-8,627. עם זאת, המושל אנדרו קואומו עדיין הביע אופטימיות וציין כי נמשכת מגמה עקבית של ירידה במספר המתאשפזים מדי יום וכן במספר החולים שנמצאים במצב קשה.

במקביל, בעיר ניו יורק ראש העיר ביל דה בלאזיו הודיע הערב כי שנת הלימודים לא תחודש, והלימודים יחלו שוב רק בספטמבר. "אני נאלץ לספר לכם שלא נוכל לפתוח מחדש את בתי הספר להמשך שנת הלימודים הנוכחית" אמר במסיבת עיתונאים. "זה כואב, אבל אני יכול גם לומר לכם שזה הדבר הנכון לעשות". בתי הספר במדינה נסגרו במקור ב-16 במרץ, והתכנון המקורי בעירייה היה לפתוח אותם מחדש בשבוע הבא – אך כעת כאמור הוחלט לבטל לחלוטין את המשך שנת הלימודים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
קורונה
לירון | 12-04-2020 12:48
וואי שלא נדע מה קורה שם בארהב פשוט אסון יותר גרוע מאסון התאומים כמו שאומרים מדינת עולם שלישית פשוט נורא אנו חייבים למצוא חיסון ומהר אחרת זה רק יעלה ויעלה אנחנו לפני הנורא מכל