הפרו את ההוראות בליל הסדר: 2 מפקדים הודחו, 10 לוחמים נשלחו לכלא

הפרו את ההוראות בליל הסדר: 2 מפקדים הודחו, 10 לוחמים נשלחו לכלא

תמונות מליל הסדר שנערך בעיר הבה"דים ביום רביעי חשפו כי הלוחמים עברו על נהלי החירום של משרד הבריאות, בתגובה נקט נגדם צה"ל יד קשה: שלחו 10 לוחמים לכלא ושני מפקדים הודחו מפיקוד על הקורס

author-image
הפרו הוראות: 2 מפקדים הודחו, 10 לוחמים נשלחו לכלא
  תפילה בבסיס לפי כללי משרד הבריאות (קרדיט: דובר צה"ל)

תמונות מליל הסדר שנערך בעיר הבה"דים ביום רביעי חשפו כי הלוחמים בבסיס ההדרכה של אגף התקשוב, עברו על נהלי החירום של משרד הבריאות, בתגובה נקט נגדם צה"ל יד קשה: שלחו 10 לוחמים לכלא ושני מפקדים הודחו מפיקוד על הקורס.

מדובר צה"ל נמסר כי "ביום רביעי, התקיים ערב ליל הסדר בבסיס ההדרכה של אגף התקשוב בקריית ההדרכה. לקראת סוף הסדר, קבוצת חיילים פעלה בניגוד להנחיות והתקבצה בצורה שנוגדת את הפקודות. בעקבות האירוע, נערך תחקיר בראשות ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר ולאחריו הוצגו מסקנותיו לראש המטה כללי".

עוד באותו נושא

החייל שתיעד התקהלות בבקו"ם נשפט לריתוק


5

בצה"ל הוסיפו כי "בעקבות מסקנות התחקיר, ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר, אלוף ליאור כרמלי, החליט לנקוט בשורת צעדים משמעתיים הכוללים נזיפה פיקודית למפקד המגמה, הדחת מפקד הפלוגה ומפקד המחלקה, הדחת 10 לוחמים מהקורס ושליחתם לעשרה ימי מחבוש. הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי קיבל את מסקנות התחקיר ולאור חומרת הארוע קבע כי המעורבים יודחו מתפקידי לחימה".

המקרה הזה מצטרף לשלושה מקרים דומים, כאשר תיעוד שהגיע לערוץ 12, מראה התקהלות בכניסה לחדר האוכל במחנה 80, לוחמי גדוד "גרניט" של חטיבת הנח"ל כשהם עומדים בצפיפות ברחבי הבסיס. במקרה אחר, 100 חיילים בעיר הבה"דים הוכנסו לבידוד לאחר שחיילת חלתה בקורונה ונבדקה רק במהלך חופשה בבית, שם התגלתה שנדבקה בנגיף.

בנוסף, מאות חיילים תועדו מתקהלים בבקו"ם, בטרם גיוסם לצבא. בצה"ל שפטו את החייל שצילם את התמונה ל-28 ימי מחבוש, אך לא ננקטו צעדים נגד המפקדים באירוע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ישראל נערכת ליציאה מהסגר מיד בתום חג
ישראל נערכת | 10-04-2020 17:25
בחדשות: ישראל נערכת ליציאה מהסגר מיד בתום החג: בכירים בממשלה אמרו כי אחרי חג הפסח ישראל תתחיל לשחרר את המשק. אבל רק ההגבלות על בתי הכנסת נשארות ככל הנראה עד חודש ספטמבר. המקובל הנביא שליטא חזה בחלום שלא יהיה כך ~ אתם באמת חושבים שהקבה מוכן לְוַתֵּר על התפלות של בניו של עם ישראל החביבים הטהורים והקדושים??? וקוסמטיקאיות יוכלו לחזור ולעבוד?? אבל בתי כנסת חייבים להיות נעולים? אל תדאגו, בתי מדרש יפתחו, והשלטון הציוני יהיה בהסגר מוחלט יישר מהשמים. כך חזה הנביא המקובל שליטא. עכשיו רואים בחוש שזו מדינת רשעים, מדינת כופרים באלוקים. עכשיו כולם כבר מדברים על מדינה ציונית ולא מדינה יהודית. אלו מנהיגי השמד טיפשים גמורים, כל מגמתם לכפות החרדים, ולחיות נגד הדעת!!! אבל הרואה את הנולד יודע שהם בגדר עמלק שיודע את ריבונו ומתכוון למרוד בו חו. אתם באמת סבורים שיהיה ניתן לפתוח קניונים, בכדי שיוכלו למכור פיצות ואילו בתי הכנסת ובתי המדרשות שהם נשמת אפה של עם ישראל יהיו סגורים עד ספטמבר??? חבל חבל חבל שכבר מכינים את המלחמה הבאה של הצדיקים נגד השמד של מדינת איזאל עם שומרי המצוות שחשודים שאין להם שום תוכנית לוותר על בית כנסת, ובית מדרש, וחיידר, ותלמוד תורה לילדים, וישיבות, וכוללים וכו' וכו' - ללמוד תורת השם. עליהם נאמר וְאִם-לֹא תִשְׁמְעוּ, לִי; וְלֹא תַעֲשׂוּ, אֵת כָּל-הַמִּצְוֺת הָאֵלֶּה. וְאִם-בְּחֻקֹּתַי תִּמְאָסוּ, וְאִם אֶת-מִשְׁפָּטַי תִּגְעַל נַפְשְׁכֶם, לְבִלְתִּי עֲשׂוֹת אֶת-כָּל-מִצְוֺתַי, לְהַפְרְכֶם אֶת-בְּרִיתִי. אַף-אֲנִי אֶעֱשֶׂה-זֹּאת לָכֶם. וְאִם-בְּאֵלֶּה--לֹא תִוָּסְרוּ, לִי; וַהֲלַכְתֶּם עִמִּי, קֶרִי. וְהָלַכְתִּי אַף-אֲנִי עִמָּכֶם, בְּקֶרִי; וְהִכֵּיתִי אֶתְכֶם גַּם-אָנִי, שֶׁבַע עַל-חַטֹּאתֵיכֶם. וְהֵבֵאתִי עֲלֵיכֶם חֶרֶב, נֹקֶמֶת נְקַם-בְּרִית, וְנֶאֱסַפְתֶּם, אֶל-עָרֵיכֶם; וְשִׁלַּחְתִּי דֶבֶר בְּתוֹכְכֶם, וְנִתַּתֶּם בְּיַד-אוֹיֵב. וַהֲשִׁמֹּתִי אֲנִי, אֶת-הָאָרֶץ. וְהָיְתָה אַרְצְכֶם שְׁמָמָה, וְעָרֵיכֶם יִהְיוּ חָרְבָּה. וַהֲלַכְתֶּם עִמִּי, בְּקֶרִי וְהָלַכְתִּי עִמָּכֶם בַּחֲמַת -קֶרִי וְיִסַּרְתִּי אֶתְכֶם. וגו' חס ושלום. בדיחה אחת גדולה. באמת? הם סבורים שיהיה ניתן לפתוח קניונים, בכדי שיוכלו למכור פיצות ואילו בתי הכנסת ובתי המדרשות שהם נשמת אפה של עם ישראל יהיו סגורים עד ספטמבר??? חבל חבל חבל שהם בעצמם כבר מכינים את המלחמה הבאה של הצדיקים נגד השמד של מדינת איזאל עם שומרי המצוות, שהם חשודים שאין להם שום תוכנית לוותר על בית כנסת, ובית מדרש, וחיידר, ותלמוד תורה לילדים, וישיבות, וכוללים - ללמוד תורת השם. ש ו מ ו ~ ש מ י ם ש ו מ ו ~ ש מ י ם ש ו מ ו ~ ש מ י ם ש ו מ ו ~ ש מ י ם ש ו מ ו ~ ש מ י ם ש ו מ ו ~ ש מ י ם ש ו מ ו - ש מ י ם