שיפור במצבו: בוריס ג'ונסון שוחרר מטיפול נמרץ - סרוגים

שיפור במצבו: בוריס ג'ונסון שוחרר מטיפול נמרץ

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון שוחרר מטיפול נמרץ אחרי 3 ימים, כשמצבו השתפר אך הוא נותר במעקב צמוד במחלקת קורונה. במקביל הוחלט על הארכת הסגר בבריטניה: "עדיין לא סיימנו, חייבים להמשיך ולהילחם"

author-image
שיפור במצבו: בוריס ג'ונסון שוחרר מטיפול נמרץ
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון שוחרר הערב (חמישי) ממחלקת טיפול נמרץ בבית החולים סיינט תומאס בלונדון, זאת לאחר שיפור במצבו הבריאותי. בלשכתו אמרו כי ג'ונסון הועבר לאשפוז באגף הקורונה כש"מצב רוחו טוב", והוא יישאר במעקב צמוד בימים הקרובים.

במקביל, ממשלת בריטניה הודיעה כי הסגר שהוטל על המדינה לפני 3 שבועות – יוארך כעת בשבוע נוסף. לפי ההודעה, הסגר יותר "רק אחרי שנעבור את שיא ההתפרצות של המגפה".

"אנחנו מודים לכל האזרחים, אבל אנחנו עדיין לא סיימנו עם הסגר" אמר ממלא מקום ראש הממשלה הבריטי, שר החוץ דומיניק ראאב. "אנחנו חייבים להמשיך ולהילחם. הסימנים המוקדמים מעידים שהסגר מביא לתוצאות שאנחנו רוצים לראות – אבל עדיין מוקדם מדי כדי לקבוע זאת באופן סופי.

לפי חוקי הסגר, התושבים יוכלו לצאת מבתיהם רק לצרכים הבאים: קניית מזון וציוד רפואי, נסיעה לעבודה חיונית, או תרגול ספורט אחד ביום. כל החנויות, פארקים ציבוריים, ספריות ומקומות בילוי סגורים ולא יתקיימו אירועים כלל מלבד הלוויות. כמו כן נאסרה התכנסות של יותר מ-2 אנשים, למעט בני משפחה הגרים באותו בית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו