חדשות

לאחר בדיקה: נתניהו אינו חולה קורונה, ויצא מבידוד

לאחר שבועיים בבידוד, ראש הממשלה נתניהו עבר בדיקת קורונה נוספת - ונמצא כי אינו חולה בנגיף. כתוצאה ישתחרר מחר מהבידוד בלשכתו, שבו ערך הערב הרמת כוסית עם ראשי מערכת הביטחון

לאחר בדיקה: נתניהו אינו חולה קורונה, ויצא מבידוד
צילום: (צילום: אוליבייר פיטוסי/ פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נבדק היום (שלישי) לנגיף הקורונה, וקיבל תוצאה תקינה (שלילית) – כך נמסר מלשכת ראש הממשלה. כתוצאה, הוא יסיים את הבידוד לאחר 14 יום, כפי הנדרש בהנחיות משרד הבריאות.

במקביל, הערב נתניהו קיים הרמת כוסית עם ראשי מערכת הביטחון – שנערכה באמצעות שיחת וידאו בו השתתפו הרמטכ״ל רא״ל אביב כוכבי, ראש המוסד יוסי כהן, ראש השב״כ נדב ארגמן והמזכיר הצבאי לראש הממשלה תא"ל אבי בלוט. בשיחה נתניהו איחל ״שנמשיך לשמור יחד על המדינה שלנו ועל ביטחון ישראל. שיהיה לכם חג שמח!״

WhatsApp Video 2020-04-07 at 19.37.06
WhatsApp Video 2020-04-07 at 19.37.06| צילום: (צילום: דוברות משרד ראש הממשלה)

כזכור, בשבועות האחרונים ראש הממשלה נכנס לבידוד פעמיים מחשש להידבקות. הפעם הראשונה הייתה לאחר שנמצא כי יועצת הכנסת והחרדים בלשכתו, רבקה פאלוך, נמצאה חיובית לנגיף הקורונה, כשהוא נכנס לבידוד למרות ההערכה מחקירת משרד הבריאות שאין צורך בכך. בשבוע שעבר נתניהו נכנס שוב לבידוד לאחר ששר הבריאות יעקב ליצמן ורעייתו אובחנו כחולים בקורונה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
3
צ.א.
07.04.20

מתי נזכה לממשלת חירום ממתינים שנה גנץ השפיל את עצמו וקבר את עתידו למה ממתינים ?