עידוד מהבידוד: עקיבא בטיפים מיוחדים לתקופה

עידוד מהבידוד: עקיבא בטיפים מיוחדים לתקופה

באווירת התקופה המורכבת ביקשנו ממיטב האמנים וכוכבי המגזר שלל טיפים והמלצות לסרטים, סדרות וסרטים שיעבירו לכם בכיף את הזמן בבית והפעם במדור: שלומי שבת | פרויקט מיוחד בסרוגים

author-image
''זה מבחן אמונה לכולם''| עקיבא בעידוד מהבידוד
  (צילום: זוהר שטרית)

אם כבר נגיף הקורונה סוגר את כולנו בבתים, החלטנו לבקש ממיטב האמנים וכוכבי המגזר שלל טיפים והמלצות לסרטים, סדרות, ספרים ואלבומים שיעבירו בכיף את הזמן בבית. והפעם במדור: הזמר והיוצר עקיבא תורג'מן.

איפה הקורונה תפסה אותך?

"הקורונה תפסה אותי ממש באמצע המירוץ רגע לפני הוצאת הסינגל ׳פשוטים׳ ולאחר מכן הוצאת אלבום, פיק של הופעות השקה ושאר ירקות..לקח לי כמה ימים לעכל את הכאפה ולחשב מסלול מחדש.

זה מבחן אמונה לכולם, כמו שאתם יודעים בסוף את הסינגל ׳פשוטים׳ הוצאנו לפניי שבועיים וברוך השם התגובות נפלאות.
לאלבום והופעות ההשקה נצטרך לחכות עוד קצת מקווה שלא יותר מדי".

שווה בינג':

"האמת לא יצא לי לראות המון זמן סרט או סדרה. האחרונה שראיתי זה כמה פרקים מהעונה הקודמת של פאודה, יצירת מופת וגאווה ישראלית.
פעם הייתי ממש חובב סדרות מושבע ומכור עם הזמן קלטתי שזה לא עושה לי טוב. זה לא שהפכתי ל׳נזיר מסכים׳, אבל מנסה לתעל הזמן שלי בצורה טובה יותר. מדי פעם מוצא את עצמי יושב קצת להתפזר עם איזה סטנדאפ טוב כמו ׳שחר חסון׳".

פלייליסט/ספר מומלץ לבידוד: 

"המוסיקה של להקת ׳בון איבר׳ האמריקאית תופסת אותי חזק בבטן יש בה המון קסם. בנוסף להקת זושא ובמיוחד האלבום Colorful world זה ממש כמו מזון רוחני בשבילי. הספר ׳משיבת נפש׳ של רבי נחמן לאחרונה מחזיק אותי במיוחד".

עוד באותו נושא

עידוד מהבידוד: שלומי שבת עם טיפ מיוחד לתקופה


4

איזה תחביב חדש אתה שוקל לטפח בתקופה הקרובה?

"עריכת סאונד, אמנם תחביב שקשור למקצוע של אבל כיום אין לי בו מושג והיכולת להקליט לבד את המוזיקה שאני כותב בלי להיות תלוי באנשי מקצוע די קורצת לי".

טיפ גדול לנגיף קטן:

"ממליץ לייצר בועת זמן ביום שהיא לא ׳זמן מסך׳ ולעשות תרגילי נשימה והרפיה, לצאת לרוץ או כל ספורט אחר. בעזרת השם מאחל בריאות לכל עם ישראל ולעולם כולו אנחנו נעבור את זה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו