
WhatsApp Video 2020-04-07 at 11.22.50| צילום: באדיבות דוברות הרבנות הראשית לישראל
טקס מכירת החמץ שע״י הרבנים הראשיים לישראל ושר האוצר התקיים היום (שלישי) בירושלים. כמידי שנה, מכרו הרבנים הראשיים לישראל את החמץ של מדינת ישראל, בבניין הרבנות הראשית לישראל.
ג'אבר חוסין קנה את החמץ של המדינה מידי הרב דוד לאו כשליח של המדינה. עקב הנחיות משרד הבריאות והתפשטות נגיף הקורונה תקיעת הכף בין השניים נעשתה באמצעות כפפות.

תגובות
מכירת חמץ מרמים את אלוהים .כמו כל שנה הגוי לא יבוא לקחת את החמץ שישאר כל החג בבית (לא בגלל הסגר). ומזומנים אין סכוי שנראה ממנו תמורת החמץ שאנחנו מוכרים לו חג שמח וכשר רבנים