הקורבן ה- 57: אישה בת 74, דיירת בבית אבות - סרוגים

הקורבן ה- 57: אישה בת 74, דיירת בבית אבות

מחיר נגיף הקורונה גבה את חייה של אשה בת 74 , דיירת בבית אבות. היא נפטרה במרכז הרפואי מעייני הישועה לאחר שחלתה בנגיף כשברקע מחלות רקע. מניין הנפטרים עומד על 57 בני אדם

author-image
הקורבן ה- 57: אישה בת 74, דיירת בבית אבות
  (צילום: חיים גולדברג/ סרוגים)

מחיר נגיף הקורונה גובה הערב (שני) את חייה של אשה בת 74 , דיירת בבית אבות. היא נפטרה במרכז הרפואי מעייני הישועה לאחר שחלתה בנגיף כשברקע מחלות רקע.

בתחילה היא אושפזה בבית החולים בשל דלקת ריאות אשר לא אופיינית לקורונה, נלקחה ממנה בדיקה לקורונה אך היא נמצאה שלילית. בעקבות כך טופלה באנטיביוטיקה וכעבור 3 ימים נלקחה בדיקה שניה, אז נמצאה חיובית.

"מבית החולים נמסר כי הוא "משתתף בצער המשפחה" ועדכן בתוך כך כי 3 מונשמים נגמלו היום מהנשמה וחל שיפור במצבם. "הם מאושפזים עדיין ביחידת המונשמים במחלקות כתר 1 וכתר 2 תחת השגחה".

עוד באותו נושא

לאחר הבדיקה: מנכ"ל משרד הבריאות אינו חולה בקורונה

מוקדם יותר עדכן משרד הבריאות הודיע מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל-8,904 בני אדם, מתוכם 7,841 במצב קל, 197 במצב בינוני ו-140 במצב קשה. מתוך החולים שבמצב קשה נרשמו כעת 109 מונשמים. 670 החלימו ושוחררו עד כה.

במהלך היום נרשמו 5 קרבנות נוספים לנגיף הקורונה בארץ, כשמניין המתים הכולל עומד כעת על 58 בני אדם. במרכז הרפואי שערי צדק נפטרו הבוקר 2 מטופלים: מטופל בן 77 עם מחלות רקע רבות ומורכבות. אישה בת 91 עם מחלות רקע רבות. משערי צדק נמסר: "אנו משתתפים בצער המשפחה". זמן קצר לאחר מכן דווח כי בבית החולים איכילוב בתל אביב נפטרו גבר בן 72 ואישה בת 87, שניהם עם מחלות רקע רבות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו