ברוך דיין האמת: פרופסור מרק שטיינר נפטר מקורונה - סרוגים

ברוך דיין האמת: פרופסור מרק שטיינר נפטר מקורונה

האוניברסיטה העברית והפקולטה למדעי הרוח הודיעו כי  פרופ' מרק שטיינר נפטר ממחלת הקורונה. שטיינר היה חוקר בתחום הפילוסופיה של המדע באוניברסיטה: "שילב בין עולם המדע לעולם היהדות"

ברוך דיין האמת: פרופסור מרק שטיינר נפטר מקורונה
  (צילום: האוניברסיטה העברית)

האוניברסיטה העברית והפקולטה למדעי הרוח הודיעו לפני זמן קצר (שני) כי  פרופ' מרק שטיינר נפטר ממחלת הקורונה. שטיינר היה חוקר בתחום הפילוסופיה של המדע באוניברסיטה.

בנוסף, שטיינר היה חבר סגל (אמריטוס) במחלקה לפילוסופיה באוניברסיטה ואחד החוקרים המובילים בעולם בתחום הפילוסופיה של המתמטיקה. עיקר תרומתו הייתה לשאלה של יישום המתמטיקה ולהבנת המושג של הסבר מתמטי.

עוד באותו נושא

משרד החינוך מזמין אותך לנצח את הקורונה מרחוק

שטיינר עשה את הדוקטורט שלו באוניברסיטת פרינסטון וקיבל את התואר בשנת 1972. מאמריו פורסמו בכתבי העת הנחשבים בעולם וספרו The Applicability of Mathematics as a Philosophical Problem זכה לתהודה רבה.

ד"ר מיכאל רובק, חבר סגל במחלקה לפילוסופיה, ספד לו ואמר: "הן בחייו והן בכתיבתו גילם פרופ' שטיינר את השילוב בין עולם המדע לעולם היהדות ותרם משמעותית לביסוסה של הפילוסופיה בישראל".

עוד באותו נושא

זקוקים לכם כמו אוויר לנשימה: עזרו ליד שרה

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
שאלה
גלגל | 06-04-2020 17:22
הפר' נפטר בבית או בבית חולים?
הפרופ' נפטר
יולצ'ה | 08-04-2020 16:08
בשערי צדק לפי ויקיפדיה.
2
שאלה לאתר
יציק | 06-04-2020 19:53
יש סיבה ששמתם קליפ פרסומת של בנט שמקדם את עצמו בכתבה על אדם משכמו ומעלה שאני הכרתי אישית? זה לא רק מעליב את האיש. זה ודאי יעליב את המשפחה שלו. ממליץ שתסירו.
3
יהי זיכרו ברוך
חבל על דאבדין | 07-04-2020 20:14
ת.נ.צ.ב.ה...
4
?
חיים | 10-04-2020 10:49
בן כמה הוא היה
5
הקמת ממשלה
יואב | 16-04-2020 13:39
נשאלת השאלה מה קורה היום לגוש הימני הדתי , נתניהו בועט בהם בלי הפסקה, והם נעלמו דום , ? מדוע בנט ואיילת שקד לא יודיעו שבשום קונסטלציה לא יתנו יד לבחירות רביעיות ולנתניהו אין אופציה זאת, איפא הממלכתית שלהם ? או שהמדינה זה רק נחלת נתניהו...