דובר צה"ל התיר לפרסם כי הבוקר (שני) נפצע קצין צה"ל באורח בינוני כתוצאה מפליטת כדור מנשקו של לוחם, במהלך תרגול לפני עלייה לעמדת שמירה בחברון.
הקצין הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, החליט על עצירת אימונים יבשים בנשק ביחידות הפיקוד עד לביצוע תחקיר, ומפקד עוצבת ״געש״, תת-אלוף אבי גיל, החליט על עצירת התרגולים בחטיבת "גולני" עד לסיום בדיקת האירוע.
מדובר צה"ל נמסר: "המשטרה הצבאית החוקרת פתחה בחקירת נסיבות האירוע, בסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית".
עוד אותר לפרסום כי באירוע נוסף ביום שישי האחרון אירעה פליטת כדור במהלך אימון בגדוד, לא היו נפגעים והאירוע תוחקר.





תגובות
משמעת כנראה זה חלק מהתרופפות המשמעת של חיילים בגולני .....כהמשך לחוסר משמעת לפקודות צהל ולהנחיות המפקדים.....ראה ערך סירוב פקודה למגד....ולבסוף זה מגיע למבצעיות ולנפגעים....
מה קשורה משמעת? חיילי גולני מאז ותמיד היוו את חוד החנית של צהל והמשמעת המבצעית מהגבוהות ביותר. אתה לא חושב שלהיות סגור חודשיים בבסיס בבידוד בגלל המצב הבריאותי לא נותן אותותיו על כל אדם בעולם. תודה לכם חיילי צהל על תרומתכם הרבה עם ישראל אוהב אתכם הקב"ה ישלח רואה שלה לפצוע
חיילי גולני פינו יהודים מהבית לא יהיה לי עצו עצוב גם אם הקצין היה מת
יצור נבזה שמותך תתבייש הבחורים הטהורים האלה מבצעים פקודות. וביום יום מוסרים נפש כדי שתוכל לישון בשקט חתיכת נבלה
בושה התגובה שלך, כפוי טובה מפונק בושה
אם יש מערכת אכיפה במדינת ישראל , לאתר לחקור ולהעמיד לדין במיידי. זו ה מ ר ד ה במצב ח י ר ו ם לטפל ומייד!
כשחותכים עצים עפים שבבים עצוב על הפצוע. אך יש לקבל את העובדה שכשהצבא מתעסק עם כלי נשק רבים - אך הגיוני הוא שיהיו נפגעים מידי פעם. רק ככה הצבא יוכל לאמן את עצמו ולהגיע להישגים. יש לתחקר את הטעות אך לראות שלא פוגעים בדרך באיכות האימון ובמבצעיות החיילים. בדרך כלל עוסקים בכסת"ח, בפקודות אשר מסרסות את האימונים על מנת להראות שיש מענה...