הכתבים הבכירים של חדשות ערוץ 13 נאבקים נגד הקיצוץ - סרוגים

הכתבים הבכירים של חדשות ערוץ 13 נאבקים נגד הקיצוץ

אנשי חדשות 13 מובילים מחאה כנגד ראשי ובעלי הערוץ, לאחר שנודע כי בכוונתם לקצץ ב- 50% מעובדי החברה בעקבות משבר הקורונה. בהודעה נכתב: "נשמח להיכנס מתוך נכונות לפשרות, לא נאפשר את חיסול חדשות 13"

הכתבים הבכירים של חדשות ערוץ 13 נאבקים נגד הקיצוץ
  אנשי החדשות (קרדיט: חדשות 13)

בשעות האחרונות (ראשון) מפיצים הכתבים הבכירים של חדשות ערוץ 13 רצף הודעות כנגד החלטת הנהלת "רשת" שמכננת לערוך קיצוצים בתקציב חברת חדשות 13, ובעקבות כך, עלולים לפטר או לצאת לחל"ת 50% מהעובדים.

הכתבים בהם רביב דרוקר, ספי עובדיה, ברק רביד, עקיבא נוביק, עמנואל אלבז פלפס, טל שורר, מתן חודורוב ואחרים, העלו בטוויטר את אותו הנוסח בו הם טוענים כי "לאחרונה התבשרנו בערוצים לא רשמיים על כוונת "רשת" לקצץ חצי מחברת החדשות של ערוץ 13. ​מעבר לפגיעה הקשה במאות משפחות, בעיצומו של משבר הקורונה, אנחנו חוששים שמהלך כזה יוביל לחיסולה של החברה כגוף עיתונאי חזק ותחרותי – דווקא במצב חירום, שבו סיקור המגפה נדרש לציבור עוד יותר מתמיד".

הם פנו על ראשי ומנהלי הערוץ, נדב טופולסקי ואבי בן טל, "מהיכרותנו אין לנו ספק שלא זו כוונתם. לכן נשמח להיכנס עמם לדיאלוג כן ורציני בראשות ועד העובדים, מתוך נכונות לפשרות ומתוך ראיית טובת הערוץ לטווח הארוך. יחד עם זאת, לא נאפשר את חיסול חדשות 13".

לטענתם, המשמעות של קיצוץ 50 אחוזים מהחברה היא חיסול החברה. "בימים בו לחברה יש משמעות חיונית במיוחד נדמה לנו שהמינימום הנדרש הוא שהנהלת החברה תיכנס למו"מ עם ועד העובדים, כפי שנעשה בכל משבר בעבר, כדי לייצר ביחד תוכנית סבירה שתשאיר את חברת החדשות שרירית וחזקה".

הם קראו לבעלי המניות של הערוץ, לן בלווטניק אודי אנג'ל נדב טופולסקי ומנכ"ל רשת אבי בן טל ל"שתף את הכתבים, התחקירנים המפיקים, הצלמים וכל מי שנמצאים עכשיו בבתיה״ח ובאולפנים בכוונותיהם, דרך שיח עם ועד העובדים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
פיטורים
שלמה | 07-04-2020 17:57
הלוואי שיפטרו את כולכם אתם כתבים עויינים תלכו לחתום אבטלה.עוכרי ישראל
2
השאלה מתי יפטרו את כולכם??? שקל לא מכיסינו!
כנ"ל ערוץ 12 | 09-04-2020 22:22
כנל לגבי ערוץ 12
3
חיסול עוכרי ישראל
ש | 10-04-2020 9:53
ערוץ 13 מחוסל ידוע לבעלים שערוץ זה מחוסל על ידי אנשי הימין יפה שעה קודם.לפטר לאלתר את כל עוכרי ישראל