במכירת החמץ שערך נשיא המדינה ראובן ריבלין היום (ראשון) עם הראשון לציון, הרב שלמה משה עמאר שליט"א, גינה ריבלין את הקולות שיוצאים נגד הציבור החרדי.
"ביקשתי לזעוק זעקה גדולה כנגד הקולות שאני שומע נגד הציבור החרדי. אנשים אחים אנחנו והערבות ההדדית מחייבת את כולנו, היא נר לרגלנו.
אסור להאשים ציבור זה או אחר בהאשמות שווא על הפצת מחלות ובוודאי שאין לפגוע בציבור שלם בגלל מעשים רעים של יחידים המתרחשים בכל חברה. הציבור החרדי כולו שומע דואג ועושה כל מה שביכולתו על שמירת נפשותינו".
דוהרים לתוך אסון הומניטרי שחמור יותר מוירוס הקורונה
הרב עמאר הבהיר: "לכל בית ישראל שיראו בזהירות שבמגפה הזאת חומרא יותר גדולה מאשר החמץ בפסח"
תגובות
ריבלין הנשיא כנראה קצת הזוי ומבולבל בימים אלו: הרי החרדיים הם שמטפחים חממות של וירוסים ולא נשמעים לכללים (לשום כלל באזרחות הישראלית) - שז מה הוא מתנפח ומשתרר על החילונים?