השוטרים התחזו לחרדים וחשפו מניין בניגוד לחוק - סרוגים

השוטרים התחזו לחרדים וחשפו מניין בניגוד לחוק

מפקד תחנת משטרת זבולון ובלש נוסף התחפשו לחרדים ו"השתלבו" בתפילה בבית כנסת ביישוב רכסים, על מנת לחשוף בית כנסת שפעל וקיים תפילות במניין בניגוד להנחיות משרד הבריאות

author-image
השוטרים התחזו לחרדים וחשפו מניין בניגוד לחוק
  (צילום: דוברות המשטרה)

מפקד תחנת משטרת זבולון ובלש נוסף התחפשו לחרדים ו"השתלבו" בתפילה בבית כנסת ביישוב רכסים, על מנת לחשוף בית כנסת שפעל וקיים תפילות במניין בניגוד לצו ובאופן המסכן את כלל הציבור.

כאמור, עם כניסתם הסמויה של השוטרים אל בית התפילה, הם הבחינו בהתגודדות האסורה של מספר מתפללים במקום ולפיכך עברו אל שלב הפעילות הגלויה, כאשר שלפו תעודות שוטר והודיעו לנוכחים כי הם מעוכבים וכן רשמו דוחות בסך אלפי ש"ח הן למפרי הצו והן למפעיל המקום.

עוד באותו נושא

זקוקים לכם כמו אוויר לנשימה: עזרו ליד שרה

ראוי לציין, כי כעבור שעה לערך דווח כי המקום נפתח בשנית לתפילה למרות האזהרות ובפעילות מהירה של השוטרים, גבאי בית הכנסת ומתפללים אותרו בתוך בית הכנסת בזמן תפילה. המקום נסגר בשנית ונרשמו דו"חות נוספים לבאי המקום בסך כולל של 17,500 ש"ח.

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומם משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".

עוד באותו נושא

משרד החינוך מזמין אותך לנצח את הקורונה מרחוק

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חרדים
בושה | 03-04-2020 10:10
שנים של עצימת עין לציבור מופקר שנשמע לרבנים הזויים במקום לחוקי המדינה, אבל כשחולה רץ להתאשפז בבתי החולים הציבוריים.
2
ייי
ייי | 03-04-2020 13:50
ואוו אפשר לעשות איתכם סלפי ממש פעילות בעורף האויב, כמה קג תפסתם. קצת פרופורציה תפסתם אנשים רשלנים אמנם אבל בטוחני שמתפללים גם עבורכם.