אופס: איראן תמכה בנפגעי הקורונה- ועוררה זעם ברשת - סרוגים

אופס: איראן תמכה בנפגעי הקורונה- ועוררה זעם ברשת

"מגדל החירות" באיראן הואר אמש עם הדגלים של המדינות שבהן נרשמו קרבנות מנגיף הקורונה - אך רבים הבחינו כי דגלי ארה"ב וישראל לא הוצגו. המהלך עורר זעם ברשת: "לא מציגים אותם, ואז מצפים שיסירו את הסנקציות"

author-image
אופס: איראן תמכה בנפגעי הקורונה- ועוררה זעם ברשת
  (צילום מסך)

"אחדות עולמית"? לא בהכרח: ממשלת איראן הציגה אתמול מחווה למדינות שנפגעו מהתפרצות נגיף הקורונה, כשדגלי מדינות העולם הוקרנו על גבי "מגדל החירות" בבירה טהרן לצד מסרי תמיכה שאמרו כי "כולנו באחדות עולמית נגד הקורונה" וש"אנחנו עומדים יחד".

באיראן טענו כי הדגלים שהוצגו היו של כל המדינות שבהם נרשמו עד כה מתים מהנגיף – אך גולשים חדי עין ברשת מיהרו להבחין בחסרון של 2 דגלים שלא הוצגו במגדל: דגל ארה"ב ודגל ישראל. כזכור, בארה"ב נרשמו עד כה 4,081 מתים מקורונה, ובישראל מניין ההרוגים עומד נכון להיום (רביעי) על 21 בני אדם.

תוך זמן קצר, הרשתות החברתיות התמלאו בזעם על המהלך האיראני והביעו ביקורת ולעג כנגד המשטר. "כמה מפתיע שדגלי ארה"ב וישראל לא מוצגים. גם כשהם מנסים להציג 'אחדות', האייתוללות הם המנהיגים הגרועים בעולם" כתב גולש אחד בטוויטר.

אחרים ציינו את הקישור הפוליטי, כשאחד ציין שבאיראן "לא מציגים את המדינה שבה יש את מספר הנדבקים הגדול ביותר בעולם, ואז עוד מצפים מהם להסיר את הסנקציות". גם אלו שלא הביעו ביקורת על היעדר הדגלים האמריקנים והישראלים הביעו התנגדות לאיראן – ביניהם משתמש מהולנד שאמר כי "הדגל שלנו נמצא בראש המגדל. איפה טעינו שאיראן אוהבים אותנו עכשיו? זה לא טוב בכלל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מתים שהפראיירים מהעולם יעזרו להם
ופ | 02-04-2020 13:19
אני מקווה שהם יבזו את עצמם כשישראל תמצא תרופה. כל העולם יראה איך הם עושים מעצמם צחוק.
2
אין מה לצפות מהם
חיים | 02-04-2020 14:20
השיעים באיראן מנהיגיהם שונאים .שונאי יהודים ישראל ארהב .מה חדש .אויבים