עובדת בלשכת השר לוין נמצאה חיובית לקורונה - סרוגים

עובדת בלשכת השר לוין נמצאה חיובית לקורונה

עובדת בלשכת שר התיירות נמצא חיובית לנגיף הקורונה, מלשכת השר מוסרים כי השר לא היה בקרבת העובד, אך בימים אלה הוא מקפיד הקפדה יתרה ומבצע את כל שיחותיו, כולל שיחות המו"מ מהבית

author-image
עובדת בלשכת השר לוין נמצאה חיובית לקורונה

במשרד התיירות מדווחים כי הבוקר (רביעי) התקבלה תוצאת בדיקת קורונה חיובית לעובדת בלשכת שר התיירות. מלשכה מוסיפים כי- למען הסר ספק, יש לציין כי השר לא היה בקירבתה של העובדת. יחד עם זאת ואף לפני המקרה, השר מקפיד בימים אלו הקפדה יתרה ומנהל את כל ענייני משרדו ושיחות המשא ומתן הקואליציוני מביתו.

עובדי המשרד אשר היו במגע עם העובדת ייכנסו לבידוד על פי הנחיות משרד הבריאות ובהתאם לתוצאות החקירה האפידמיולוגית.

דובר צה"ל עדכן הבוקר (רביעי) כי הבדיקה לזיהוי נגיף הקורונה שבוצעה אמש לראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, נמצאה תקינה.

נמסר כי הרמטכ״ל חש בטוב וימשיך על פי הנהלים להיות בבידוד עד סוף השבוע. תוצאות הבדיקות של ראש אגף המבצעים ומפקד פיקוד העורף תתקבלנה בהמשך.

אמש הרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי, נכנס לבידוד לאחר שהשתתף בכנס בו נכח אדם הנושא את נגיף הקורונה. הבידוד של כוכבי יימשך עד לסוף השבוע.

מדובר צה"ל נמסר אמש: "ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, קיים דיון עם מפקדים של יחידת הקישור לרשויות של פיקוד העורף, לפני עשרה ימים, ביום 22 במרץ 2020. אחד המפקדים במילואים אומת היום כחולה קורונה. לאור זאת, על פי הנחיות משרד הבריאות ייכנס הרמטכ״ל לבידוד במשרדו עד סוף השבוע ומשם ימשיך לקיים לוח זמנים רגיל"

בנוסף, בדיון זה השתתפו גם מפקד פיקוד העורף וראש אגף המבצעים ועל כן ייכנסו לבידוד גם כן עד סוף השבוע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עריקה
יוסף סגל | 01-04-2020 13:22
בושהלך עאלק רמטכ'ל. זה החינוך שאתה נותן לילדינו ? הדור העתידי של המדינה ? בוז לך ולשותפיך שלקחתם את הקול שלנו וביזיתם אותנו עם ההתנהגות המבישה שלך תתבייש לך.לא נשכח ולא נסלח. בוז לך ולשכמותך. כותב לך את זה איש מדור תש'ח 48.