בריטניה: הנסיך צ'ארלס שוחרר מבידוד, מצבו טוב - סרוגים

בריטניה: הנסיך צ'ארלס שוחרר מבידוד, מצבו טוב

שבוע לאחר שאובחן כחולה קורונה, הנסיך צ'ארלס עבר בדיקה נוספת ושוחרר מבידוד כשמצבו טוב. אשתו, הדוכסית מקורנוול, תישאר בבידוד עד לסוף השבוע

בריטניה: הנסיך צ'ארלס שוחרר מבידוד, מצבו טוב
  (צילום: שאטרסטוק)

שבוע לאחר שאובחן כחולה בנגיף הקורונה, יורש העצר הבריטי הנסיך צ'ארלס יצא היום (שני) מבידוד כשמצבו טוב – כך מסר דובר משפחת המלוכה. ההחלטה על שחרורו מבידוד התקבלה לאחר שצ'ארלס, בן ה-71, נבדק וקיבל אישור מרופאו לצאת.

כזכור, בשבוע שעבר דווח כי היורש הבריטי דבק בנגיף הקורונה והועבר לבידוד. גורמים בארמון המלוכה אישרו את הדיווחים אך הבהירו כי מצבו יציב, כשהוא סובל מתסמינים קלים של המחלה. עוד נאמר כי אשתו של הנסיך צ'ארלס, הדוכסית מקורנוול, עברה בדיקת קורונה אך נמצאה כי אינה נושאת את הנגיף. בתום הבדיקה היום נקבע כי הנסיכה תישאר בבידוד עד לתום 14 הימים.

עוד באותו נושא

קורונה בעולם: מעל 30 אלף מתים מהנגיף

בשבועות האחרונים בני הזוג המלכותיים נשארו לעבוד מביתם – כשבכך הצטרפו לשאר בני משפחת המלוכה הבריטית, שביטלו בשבועות האחרונים את השתתפותם בשורה ארוכה של אירועים כדי להימנע מהידבקות בנגיף.

בסוף השבוע האחרון ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון אישר כי הוא נדבק בנגיף הקורונה, כשלדבריו מצבו קל והוא ישאר בבידוד לשבועות הקרובים. "כעת אני בבידוד עצמי, אך אמשיך להנהיג את הממשלה באמצעות שיחות וידאו, בעוד אנחנו נאבקים בנגיף" התחייב. עוד דווח כי אחד מאנשי הצוות של המלכה אליזבת בארמון באקינגהם נמצא חיובי בנגיף הקורונה, והועבר לאשפוז בבידוד בבית החולים בלונדון. בעקבות קבלת התוצאות, המלכה הועברה לבידוד בטירת ווינדזור – שם המשיכה בניהול הממלכה באמצעות שיחות וידאו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו