דגן קורא לנתניהו: "אל תפקיר את אלדשטיין וימינה" - סרוגים

דגן קורא לנתניהו: "אל תפקיר את אלדשטיין וימינה"

הרכבת ממשלת האחדות: ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "קורא לראש הממשלה לא להפקיר את יולי אדלשטיין ולא את ימינה"

author-image
דגן קורא לנתניהו: "אל תפקיר את אלדשטיין וימינה"
  קרדיט: גור דותן

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון, יוצא הבוקר בקריאה פומבית לראש הממשלה שלא להפקיר את יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ואת השותפים הטבעיים של בלוק הימין – מפלגת ימינה.

דגן אומר: "ראשית צריך לחזק את ראש הממשלה, על מהלך אסטרטגי והיסטורי שהוא הוביל, ועל כך שהוא מוביל את מדינת ישראל בעוז גם בתקופה קשה זו. עם זאת אני קורא לראש הממשלה לא לשכוח ולא להפקיר את השותפים הטבעיים, את הבלוק, יש הבדל בין לרדת במספר התיקים של השרים, שזה לגיטימי".

עוד באותו נושא

אם לא נתעורר תקום ממשלת שמאל


26

עוד מוסיף דגן: "ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא יו"ר התנועה, בחרנו בו, ואנחנו צריכים לסמוך עליו וסומכים עליו שיחליט מי יכהן כשר ובאיזה תפקיד.

יש הבדל גדול בין זה לבין להפקיר את השותפים שלנו, גם במפלגת ימינה שהם המצפן של המחנה הלאומי, ושותפים הכי טבעיים והכי נכונים של הליכוד, ויש הבדל גדול בין זה לבין להפקיר את יור הכנסת חכ יולי אדלשטיין שכל המהלך הזה לא היה יכול לקרות אם הוא לא היה עומד בעוז ובתקיפות.

דגן מזכיר לראש הממשלה את הבטחותיו: "ראש הממשלה הבטיח למפלגות החרדיות וגם לימינה שבכל מקרה לא יפגעו מהחבירה לגנץ, כאדם שמוקיר ומעריך את ראש הממשלה, ומאמין בו במנהיגותו וביושרו, אני חושב שצריך לחזק את ראש הממשלה ולהבהיר לו בצורה ברורה שהציבור הלאומי ואנשי הליכוד מצפים שהוא יעמוד במילתו, ויחזק את השותפים האמיתיים, והטבעיים שלנו ולא יפגע בהם.

לא יכול להיות שהממשלה, גם ממשלת אחדות שמסתמכת על רוב לאומי ברור 58 או 61 תלוי איך סופרים את זה עם האוזר והנדל ואורלי לוי או בלעדיהם, אבל בין 58 ל-61 מול 15 מנדטים, לא יתכן שתהיה הכתבה שאדלשטיין יגורש בבושת פנים.

אני קורא לראש הממשלה אל תפקיר את ימינה, אל תפקיר את יולי אדלשטיין, לצד השמחה הגדולה, המבחן הוא ברגעים כאלו, ודווקא אני שהשתדלתי לפעול כדי שתהיה ממשלה בראשותך, קורא לך:

לא להפקיר את יולי אדלשטיין לא להפקיר את ימינה, מעבר לזה שהם אנשי ארץ ישראל והבלוק שלך והשותפים שלך, אסור שיהיה מצב שאנחנו בועטים בכל היקר, בועטים בשותפים, בועטים ביולי אדלשטיין, שמעבר לזה שהוא אסיר ציון והוא סמל, בסופו של דבר המהלך הזה קרה בזכותו. וכן על נפתלי בנט, בצלאל סמוטריץ, הרב רפי פרץ ואיילת שקד שהם מצפן אידיאולוגי, והשותפים הטבעיים הבסיסיים של הליכוד, צריך למצוא את הדרך שכולם יהיו בממשלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
15 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
דגן התמים
אוחנה | 30-03-2020 13:06
דגן אני לא מאמין שאתה כזה תמים ! ברגע של-ביבי יש 61 + הוא יצפצף על האחרים! מי זה בנט מבחינתו זה אחד שרצה להקים ממשלה עם גנץ..מי זה אדלשטיין בפוטנציה ראש ממשלה....אז ברור שביבי יעיף אותם. לביבי אין מחר, וכשמגיע המחר הוא יודע לחרטט
אידלשטיין ימני? חחח הוא ניסה להפיל את ביבי
יהודי אמיתי | 30-03-2020 14:21
הרוסי הלז עם כל הכבוד על הבעיטה שלו בג''ץ. עדיין לא שכחנו את הבעיטות שלו לביבי
משתמש וזורק כרגיל
בן | 30-03-2020 14:02
חבל שאנחנו נופלים בזה כל פעם . לא יהיה שינוי במשפטים, לא תהיה ריבונות ורק נתניהו יקבל חסינות.
2
מסכימה איתך!
ירושלמית | 30-03-2020 13:09
ביבי צריך לזכור את כל מי שתמך בו בזמנים הקשים ביותר.
3
בנט יהיה השר להפעלת אמצעים מיוחדים נגד נערים
נעמה | 30-03-2020 13:12
בפרשת דומא הוא הוכיח שיש לו את זה
4
אדלשטיין לא ראוי לתפקיד יו"ר הכנסת
שאול | 30-03-2020 13:36
האיש הזה שרף את כל הגשרים של הממלכתיות ולעולם לא יוכל לייצג חלק ניכר מאזרחי המדינה. שימצאו לו תפקיד שר, שגריר או כל משימה שפוליטיקאי יכול למלא.
5
על הדבש ועל העוקץ
ס.תחמס | 30-03-2020 13:40
יוסי דגן צודק בכל מילה. אם ימינה בחוץ כי אז בחור שנתניהן מבקש לעצמו את ממשלת החנופה לבית המשפט. לא יהיה כלום כי תהיה עיסקת טיעון נוחה ולכן צריך שקט במערכת. הרבה שקט במערכת. אוי לנן אם כל זה מקרוב בא, מהגורן ומהייקב . מהטלוויזיה ומהפגנות הרחוב יבוא וחקבל תיק של שר עם כל התוספות. למול עיני מליון. מובטלים. ככה לא בונים אמון ושותפות עם הבוחר
6
דגן אירח את גנץ לפני הבחירות, שב בשקט!
אורן | 30-03-2020 14:26
ימינה, שלא עברה את % החסימה לפני שנה - היא שורש הבעיה! הם אלה שבגללם אין היום ממשלת ימין! גם דגן כמו בן גביר גורם נזקים אדירים לימין בטיפשותו או ברשעות
הימין החדש בראשות בנט ושקד
מלכה | 30-03-2020 20:46
לא עבר את אחוז החסימה ובכך מנע הקמת ממשלת ימין. ימינה היא שילוב של הבית היהודי + הימין החדש. האשמה נופלת אך ורק על בנט ושקד. הטיפשות והתמימות, היא של הרב פרץ, שהאמין לבנט הנוכל, שגרם לו לרמות את איתמר בן גביר.
בדיוק
בני | 30-03-2020 16:19
בדיוק
7
הכונה לא להפקיר את המולדובי סוכן זר
משה העירקי | 30-03-2020 15:44
דגן חוצפן חבר טוב של המולדובי המרגל ימח שמו ושם זיכרו ניפגש איתו דאג לו ליחצנות בזמן שברור לכולם שהנבלה חצה את כל הקווים מימין ל0מול.הקמפיינר של פלסטין ביתנו
8
אידלשטיין
צופנת | 30-03-2020 16:37
לא לוותר בשום אופן,אידלשטיין צריך לחזור להיות יור הכנסת, היה נאמן לביבי ולגוש,ואין לבגוג בוב. שנית הוא היה ממלכתי מאד . עמד בפרץ מול התערבות בוטה של בגץ, לא לוותר עליו .
9
את מי אתה מענין?
שלמה | 30-03-2020 17:00
אל תדאג - יהיה שר החוץ וישחק אותה יפה. לפחות ידע שפות שלא כמו כץ . דע שתכנית טראמפ בפתח וכך הבטיחו גנץ וביבי. סיימת תפקידך, אתה לא מענין יותר את השפויים, שב בשקט או תצרח בחדר הבידוד. נסתיימה תקופה.
10
הפקר
אבי אסייג | 30-03-2020 22:12
ביבי שלא תעיז להפקיר את יולי !!!!!!!!!!!!
11
יוסי דגן
נעם | 31-03-2020 9:07
צריך להזהר המהלכים שלו.. פעם שעברה יזם להכניס את בוגי לא לא במקום ליברמן .. בטווח הקצר היה נראה הישג.. בטווח הקצר/ בינוני קיבלנו שני אוייבים שמוכנים לשבת עם מחבלים בשביל להפיל את ביבי. עכשיו דחף את המהלך הזה עם גנץ מקווה שיגמר יותר טוב... בינתיים נראה על הפנים.. כדאי להתפלל ה' אוהב אותנו רוצה בטובתינו