חדשות

גנץ נפרד מלפיד ובוגי: תודה על הדרך שעשינו ביחד

יו"ר כחול לבן בני גנץ שהביא לדרמה פוליטית עם מינויו ליו"ר הכנסת ופירוק כחול לבן, צייץ באישון לילה מילות פרידה לשותפיו לשעבר יעלון ולפיד: "תודה על הדרך שעשינו ביחד בשנה האחרונה"

גנץ נפרד מלפיד ובוגי: תודה על הדרך שעשינו ביחד
צילום: (צילום: עדינה ולמן/ דוברות הכנסת)

יו"ר כחול לבן בני גנץ שהביא היום (חמישי) לדרמה פוליטית עם מינויו ליו"ר הכנסת ופירוק כחול לבן, צייץ באישון לילה מילות פרידה לשותפיו לשעבר יו"ר תלם בוגי יעלון ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד.

גנץ פנה אליהם בטוויטר: "‏יאיר, בוגי, תודה על הדרך שעשינו ביחד בשנה האחרונה. תמיד תהיו בעיניי פטריוטים שאוהבים את המדינה ופועלים למענה מכל מקום שבו תהיו".

הוא הסביר את המהלך כי "בסוף הדרך אני מאמין שאסור לגרור את ישראל לבחירות רביעיות בתקופה כה מאתגרת כאשר המדינה מתמודדת עם משבר הקורונה והשלכותיו ועל כך אנו חלוקים. ישראל לפני הכל".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

5 תגובות
3
מאיר - עברי אנכי
27.03.20

לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ ישראל!!! לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ ישראל!!!

הצטרפו אלינו