עליה נוספת: 2,693 חולי קורונה בישראל - סרוגים

עליה נוספת: 2,693 חולי קורונה בישראל

האטה בקצב ההידבקות? אחרי יומיים שבהם נרשמו מאות חולים חדשים, משרד הבריאות עדכן על רק 93 חולים חדשים היום. בסך הכל מניין החולים עלה ל-2,693 איש, מתוכם 46 במצב קשה

עליה נוספת: 2,693 חולי קורונה בישראל
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

משרד הבריאות עדכן הערב (חמישי) כי מניין חולי הקורונה בישראל עומד על 2,693 בני אדם – מתוכן 2,502 במצב קל, 67 במצב בינוני, ו-46 במצב קשה. 70 בני אדם החלימו עד כה מהמחלה.

מדובר בהאטה ראשונה בעליית מקרי ההידבקות. אחרי מספר ימים שבהם נרשמו מאות חולים חדשים, היום העליה הייתה של 27 בני אדם בלבד. עם זאת, מוקדם יותר דווח כי שלושה בני אדם נפטרו היום כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה – ובכך עלה מניין הנפטרים בישראל ל-8 בני אדם.

עוד באותו נושא

תוך שעות: מספר הנפטרים בישראל עלה ל- 8

אמש קרא ראש הממשלה בנימין נתניהו לכבד את ההנחיות – והזהיר כי אם לא יעשו זאת, לא יהיה מנוס מהטלת סגר כולל: "אתם מכירים את האמירה 'כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו', אבל בקורונה לאמירה הזאת יש צד שני ואכזרי: כל המדביק נפש אחת כאילו הדביק עולם ומלואו, לא בכאילו- הדביק ממש עולם ומלואו" אמר נתניהו.

"הצעדים שעשינו נעשים בכל העולם, אבל אין להם די – כי מספר החולים מכפיל את עצמו כל 3 ימים, בעוד שבועיים אנחנו עלולים למצוא את עצמנו עם עוד אלפי חולים שרובם יהיו בסכנות מוות".

"אם לא נראה שינוי מגמה מיידי ומשמעותי לא יהיה מנוס מסגר מלא" הבהיר. "תישארו בבתים, אני אומר את זה בצורה הכי ברורה: נשארים בבתים – נשארים בחיים. אם לא תתגייסו לשמור על המשפחות שלכם ועל עצמכם- יהיה כאן אסון, אין לי דרך אחרת לתאר לכם את זה. גם בתוך הבית – תשטפו ידיים, תאווררו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
324 מהבוקר, לא 93.
אזרח | 26-03-2020 21:35
-