לפיד: "גנץ נכנע ללא קרב והצטרף לבלוק החרדי" - סרוגים

לפיד: "גנץ נכנע ללא קרב והצטרף לבלוק החרדי"

רגע אחרי מינויו של בני גנץ ליו"ר הכנסת, יאיר לפיד ובוגי יעלון הגיבו לראשונה לפירוק של כחול לבן ותקפו את ממשלת האחדות: "גנץ נכנע ללא קרב, הצטרף לבלוק החרדי קיצוני"

לפיד: "גנץ נכנע ללא קרב והצטרף לבלוק החרדי"
  (צילום: אלעד גוטמן)

רגע אחרי מינויו של בני גנץ כיו"ר הכנסת, ועל רקע הדיווחים על ממשלת אחדות מתגבשת עם הימין, יאיר לפיד ובוגי יעלון מגיבים כעת (חמישי) לראשונה לפיצול של כחול לבן, על רקע סירובם לשבת בממשלה תחת בנימין נתניהו.

עוד באותו נושא

מי הולך עם גנץ ומי נשאר עם לפיד ויעלון? כל השמות


12

"הקמנו את כחול לבן כדי להציע אלטרנטיבה לישראלי, מפלגת מכרכז טובה, הגונה וערכית. תואצות הבחירות הוכיחו שישראל היתה זקוקה לזה כאוויר לנשימה, רצינו להביא שינוי ותקווה" אמר לפיד. "החלטה מאכזבת של בני גנץ, החליט לזחול לממשלה בראשות נתניהו".

"בני גנץ נכנע ללא קרב, הצטרף לבלוק החרדי קיצוני. אנחנו רצנו יחד כי בני גנץ הסתכל לי בעיניים ואמר 'אני לממשלה הרעה הזאת לא אשב', והאמנתי לו" תקף. "לישראל יש משימה יחידה אחת – להילחם בקורונה. אנחנו נעבוד ללא לאות לסייע לאזרחי ישראל גם מהאופוזיציה, כי זה מה שחשוב עכשיו. אבל משבר הקורונה לא נותן היתר ולא אישור לוותר על ערכים".

"אנחנו הבטחנו שלא נשב תחת ראש ממשלה עם 3 כתבי אישום. קולות של מיליון אזרחים נגנבו והועברו לנתניהו, דווקא השבוע נותנים פרס לעבריינות. שגנץ לא ימכור שעשה את זה לטובת המדינה" הוסיף. "אנחנו נשגיח על הממשלה ב-7 עיניים, יש לנו תכניות, יש לנו ידע ואחריות לאומית. כמו תמיד נעבוד בשביל עם ישראל , כמו תמיד דרך הישר זו הדרך שזה נלך".

יעלון: "נלך יחד בסיעה אחת מהאופוזיציה"

יעלון אמר בדבריו כי "זהו ערב עצוב הערב. במשך זמן רב עמלנו ליצור אלטרנטיבה שלטונית שתחזיר את המדינה למסילה, נקיית כפיים, שאכפת לה מהמדינה היהודית והדמוקרטית, שרוצה לאחד את החברה הישראל נוכח השיסוי והשנאה. הסיסמה ישראל לפני הכל, לא ראינו סיסמה ריקה אלא איחדנו כוחות, יצרנו כוח פוליטי – וחשבנו בתחומים רבים שהמדינה מנהלת ולא מנוהלת. הצלחנו ליצור תוך זמן קצר ליצור אלטרנטיבה שלטונית שהפיחה רוח ותקווה אצל אזרחי ישראל רבים".

"החלטתו של גנץ לזחול לממשלת נתניהו – שמסמל כל מה שאנחנו מתנגדים לו – הכניסה הזאת רומסת כל נורמה על ידי נתניהו, בלתי מובנת ומאכזבת" הוסיף לתקוף. "לא נותרה בידי יאיר ובידיי אלא להכריז על הליכה משותפת בסיעה אחת מהאופוזיציה. נלך ביחד ונצליח לטובת מדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
24 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
ח"כ ליברמן, שהצביע יחד עם השמאל הקיצוני והרשי
אבי לשם | 26-03-2020 20:39
חכ ליברמן, שהצביע יחד עם השמאל הקיצוני והרשימה המשותפת על המהלכים האחרונים בכנסת, נעדר מההצבעה על בחירת גנץ ליור הכנסת הפך אף הוא לבלתי רלוונטי. ליברמן לא פרסם תגובה על הליכת גנץ לממשלת האחדות אליה קרא שוב ושוב בשלושת מערכות הבחירות האחרונות.
איש של שיבורים לא של מעשים
רפי | 27-03-2020 6:56
לא היה אף פעם רלוונטי הבן אדם רק מדבר אפס מעשים ושקרן פטולוגי
לפיד. לא נורא גם אביך טומי שחיק טמיא נפל עמוק
יהיר אוכל סוסים | 27-03-2020 0:57
יאללה עוף מאתנו פרא אדם
ממש סיפור המן הרשע אבלים וחפויי ראש
מפלת ההמנים מהשמאל | 26-03-2020 23:01
אין ספק שבקרוב ישבו סופרים דתיים ויכתבו את ''מגילת ההמנים לפיד, ליברמן ויעלון ושלח עופר''. ואז יתווסף מצות הכאת ההמנים.
2
אכן לפיד ויעלון ישבו עמוק עמוק באופזיציה שנים
שלום | 26-03-2020 20:58
תם עידן השינאה והפילוג בעם. ההבדל בינכם טבין גנץ ואשכנזי שהם יצליחו להוביל שינוייםשל ממש בהתנהלות המדינה והממשלה ,אבל לא בשינאה ושיסוי העם ויריקה בפרצופם של כל מי שעבד למען המדינה כולל החעג של לםעדנגד ראש המלל. גנץ יהיה ראש ממשלה בעוד שנה וחצי ויהיה אהוד. אתם בבחירות הבאות לא תהיו.תיעלמו
גנץ יצא מלך
רפי | 27-03-2020 6:59
מהלך אחד קדימה למנוע קרע ופילוג בעם תוך הבנה שצריך בשעה קשה זאת להציל את המדינה קחו איתכם לאופוזיציה את ראש הכנופיה ליברמן האפס
3
לפיד, אתה מתכוון: הצטרף לבלוק ההגיוני
בלוק חרדי? | 26-03-2020 20:59
כי זה ההבדל המהותי, אם עוד לא הבנת, בין חברי הימין לחברי השמאל. בימין מדברים בהגיון, ואצלך מדברים על סמך דמיונות ואילוזיות. ואפילו את קצב התפשטות הוירוסים עוד לא הצלחת להבין.
4
לכלב לפיד
צודק | 26-03-2020 21:35
לא זכור שנבחת שגנץ בוגד בבוחרים שלכם כשניסיתם להקים ממשלת מיעוט עם הערבושים הארורים לאחר שהבטחתם שלא תעשו זאת. האם אתה סובל מנביחה סלקטיבית? מאחל לך קורונה בקרוב ו...בהצלחה לקורונה.
לנחמה
התמים | 27-03-2020 12:46
את נחמה קטנה מאוד. באיצטלה של אהבת הארץ את ושכמותך מרשים לעצמם לשקר, לחרף ולגדף ללא הכרה. מותר לאדם להיות בעל דיעה שונה משלך. מותר לך להתווכח איתו באופן ענייני - למה תמיד לקלל, להשתלח ולנסות לבזות מי שחולק עלייך ? אהבת הארץ והעם - איננה רשיון לשלח כל רסן. אהבת הארץ והעם - איננה בלעדית לך. הגיע הזמן להפנים שלא כולם העתק/הדבק שלך ומותר לאדם לחשוב אחרת ממך. מספיק עם ההתנהגות הבהמית הזו.
תגובה לתמים,לאן האכזבה מובילה את האנטישמי.
נחמה | 27-03-2020 11:34
כל כך הרבה רפש יוצא מהלוע שלך, אתה מומחה בגידופים ובהשמצות .והכל מכוון נגד אוהבי ארץ ישראל ועם ישראל.נראה לי שמה שמוביל אותך זו שנאה עצמית אתה פשוט אנטישמי לא קטן.נראה שאתה מתאבל כל חייך על שנולדת יהודי.הפתרון מאד פשוט כנס למסגד כלשהו ובשלוש קריאות אתה בן דת נאורה יותר .פשוט מוסלמי .בהצלחה.
אביגדור
התמים | 27-03-2020 6:55
אפילו בימים טרופים כאלה יש לך רק שינאה, בורות ופרימיטיביות. אתה לא מסוגל להתגבר על היצר : קללות, חרפות וגידופים. אלהים לא יעניש אותך אם, לשם שיונוי, תתנהג כבן אדם. תתווכח בצורה הגיונית, תביע עמדה מנומקת ( כן, אני יודע שקצת קשה לך בקטע הזה....תנסה. אולי תבקש עזרה מאחרים שיש להם קצת יותר שכל, לא בושה ) ותפסיק לקלל כמו אידיוט. נמאסה ההתנהגות הברברית הזו.
תמים מיתמם, עד שלא תתפכח, סתום
אביגדור | 27-03-2020 0:14
אתה כולך, מכף רגל ועד ראש, מלא רעל ושנאה עצמית. משקר לאחרים, ובעיקר לעצמך. מכופף כל עובדה ומציאות, לטובת אג'נדת שנאה, וכפיות טובה. לך לעזאזל, שחרר את האתר מבירבוריך. תודה מראש.
איפה למדת לשנוא כך ?
התמים | 26-03-2020 21:54
בבית המדרש ? אצל הוריך ? משכניך ? אי אפשר להתווכח בצורה הגיונית ומושכלת ? רק שינאה, קללות ואיחולי מוות ? מה קרה לאנשי הימין השפויים ? איפה הם ? דומה שנותרו רק אנשי ימין מטורפים, בורים ועמי ארצות....
5
שאריות האפסים "כחול לבן"
ראובן | 26-03-2020 22:19
סבלנות. גנץ בדרך אליכם.
6
לא היה חיבור הגיוני מלכחילה
משה | 26-03-2020 22:32
ואף אחד לא חשב שכחול לבן יתקיים לאורך זמן ובעיקר, לפיד הטיל שם וטו על כל החלטה, עד שגנץ הרגיש שהא מחניק ועל המקום הסיר החבל, פשוט מאד
7
לפיד תפסיק עם הדמיונות
רונית | 26-03-2020 23:01
רוב העם מאוד רוצה את ביבי כראש ממשלה
8
כחל"ב
תום | 27-03-2020 0:44
תכלס בוגי ויאיר השנאה עשתה אותכם קטנים מול האתגרים שעומדים מןלנו...מנהיגים אתם לא...אבל אולי תלמדו
9
דפוק היה ודפוק נשאר
רפי | 27-03-2020 6:53
בשעה קשה שהמדינה נמצאת בו לא הסכלתה שהבין שמי שכלוא ומקובע לטמטום שלחשוב רק לא ביבי מי שנכנע זה אתה ולכן בבחירות הבאות אתה תתנדף אפס מאופס שמעדיף ממשלה עם המשותפת מאשר אחדות
10
צאו לח"ת
רפי | 27-03-2020 7:02
אפסים יקרים (ליברמן לפיד ויעלון) זה הזמן לצאת לחת ותנו לנו שקט ממכם לפחות ל3 השנים הקרובות
11
המלצה ללפיד
המלצה | 27-03-2020 7:10
עכשיו כשאתה באופוזיציה, לך תשלים לימודי יהדות, ואולי תצליח להבין את עיקרי היהדות, לחזור בתשובה, ולהיות חרדי בעצמך. בתת מודע נראה שאתה מאוד מקנא בחרדים.
באמת יש מה לקנא בחרדים
התמים | 27-03-2020 7:51
מקבלים כסף בלי לעבוד, בכל צרה מאשימים את החילונים, כל טובה מייחסים לבורא עולם ולתפילותיהם, יודעים יפה מאוד לנצל את המערכות הציבוריות לטובתם, חיים בעולם שהכל בו סדור ונגזר מלמעלה....הכל טוב.
12
תגובה לתמים. לצערי אתה אנטישמי קטן.
נחמה | 27-03-2020 11:40
אם היהדות כל כך מפריעה לך,פשוט כנס למסגד ושם בשלוש קריאות אתה הופך למוסלמי נאור.וכך תוכל לחיות בשלום עם מצפונך.אתה הרי שונא יהדות ויהודים אוהבי תורתם ועמם.
תמים ,אתה עלוב כל כך,נקודה.
נחמה | 28-03-2020 22:16
אל תשחק את המבוגר האחראי,כי אתה המגדף העלוב.
לנחמה
התמים | 27-03-2020 12:54
ואת כמובן האפיטרופסית של היהדות....יודעת מי הוא יהודי, איך עליו להתנהג, מה עליו לחשוב, את מי עליו לאהוב ואת מי הוא חייב לשנוא. כולם צריכים להיות בדיוק כמוך. ומי שיחשוב אחרת - הוא אנטישמי, מוסלמי, משומד ומשוקץ. תסתכלי במראה גבירתי היקרה. מה שאת רואה זו פאשיסטית קטנטנה שלא סובלת דיעה אחרת. לא מסוגלת להבין פתיחות מה היא, סובלנות מה היא, שונות מה היא. נקווה שבמשך הזמן תתעשתי ותעשי תשובה. תכירי בחטאייך כלפי אלהים ואדם. תביני שהכלל : ואהבת לרעך כמוך - נועד גם ליהודים ....