מרגש: ביצוע ל-"אבינו מלכנו" המתאים לימים הללו - סרוגים

מרגש: ביצוע ל-"אבינו מלכנו" המתאים לימים הללו

הניגון המיוחד "אבינו מלכנו", אחד מעשרת הניגונים שחיבר רבי שניאור-זלמן מלאדי, מייסד חסידות חב"ד. זה ניגון המושר בימים הנוראים, ובכל עת שמבקשים לעורר רחמי שמים. ביצוע של אברהם פריד עם התזמורת של נאור כרמי ובליווי הכנר גבריאל שוראקי במתוך 'צמאה'

author-image
מרגש: ביצוע ל-"אבינו מלכנו" המתאים לימים הללו

אנשים מסתגרים בבתיהם מאימת נגיף בלתי-נראה. תכניות מתבטלות. החיים משתבשים. דאגות פרנסה מחלחלות אל תוך הלבות. ויש גם חרדה לבריאותנו ולשלום יקירינו. ברגעים כאלה אנחנו נושאים עיניים למרום, אל אבינו שבשמים. יש על מי לבטוח. יש אל מי לפנות ולהתפלל. הוא מלך העולם. הוא השולט על כל המתחולל ביקום.

הביצוע המיוחד של אברהם פריד עם התזמורת של נאור כרמי ובליווי הכנר גבריאל שוראקי, עלה במיוחד לחודש ניסן, חודש הניסים והגאולה, כפי שכותבים המארגנים: "מתוך ביטחון ואמונה שעם כניסתנו לחודש ניסן, נזכה לראות את ניסי ה' ואת הגאולה השלמה".

הביצוע הוא מתוך אירוע 'צמאה', בבנייני האומה ירושלים, בי"ט כסלו השנה.

התפילה משתפכת. הלוא אתה אבינו. אתה מלכנו. אין לנו מלך מלבדך. עליך אנו סומכים. בך אנו בוטחים. שמור עלינו. עשה שיהיה רק טוב לכל אחד ואחת מאיתנו. אלה התחושות המלוות עכשיו את שירת הניגון המיוחד "אבינו מלכנו", אחד מעשרת הניגונים שחיבר רבי שניאור-זלמן מלאדי, מייסד חסידות חב"ד. זה ניגון המושר בימים הנוראים, ובכל עת שמבקשים לעורר רחמי שמים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו