בית החולים רמב"ם בחיפה הודיע הערב (שלישי) כי תינוק בן כחודש ואמו אושפזו לאחר שאובחנו כנשאים של נגיף הקורונה. מבית החולים נמסר כי האם לא חשה בסימפטומים, וכי מצבו של התינוק קל.
סרוגים premium
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות