צה"ל קיבל את האחריות לטפל באוכלוסייה המבוגרת - סרוגים

צה"ל קיבל את האחריות לטפל באוכלוסייה המבוגרת

ראש הממשלה הטיל על שר הביטחון את האחריות לטיפול באוכלוסייה המבוגרת בישראל, באמצעות משרד הביטחון וצה"ל. בנט הכריז: "אנחנו יוצאים למבצע "משמרות זהב", לשמור על אוכלוסיית הסיכון"

author-image
צה"ל קיבל את האחריות לטפל באוכלוסייה המבוגרת
  (צילום: תקשורת שר הבטחון)

ראש הממשלה נתניהו הטיל על שר הביטחון, נפתלי בנט את האחריות לטיפול באוכלוסייה המבוגרת בישראל, באמצעות משרד הביטחון וצה"ל, כך בהתאם להחלטות שהתקבלו אתמול בדיון על נגיף הקורונה.

שר הביטחון יגבש תכנית לאומית בנושא, תוך מתן מענה לצרכי האוכלוסייה המבוגרת, בהם הזנה, צרכים רפואיים, שהות ממושכת בבידוד, אוכלוסיה ערירית והיא תוצג לאישור בימים הקרובים.

בדיון ראשוני שנערך אמש בנושא, בהשתתפות מפקד פיקוד העורף, סגן הרמטכ"ל ועוזר שר הביטחון להתגוננות, סוכם כיוון הפעולה הראשוני: צה"ל יפעל מול הרשויות המקומיות למיפוי אוכלוסיית הזקנים וצרכיהם השונים, יגביר את ההסברה לציבור, יתגבר את המוקדים הלוגיסטיים בנקודות השונות ועוד.

בנט הכריז: "אנחנו יוצאים למבצע "משמרות זהב", לפיו, "צה"ל ומשרד הביטחון לוקחים אחריות לשמור ולהגן על האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל. נגיף הקורונה פוגע בצורה הרבה יותר חריפה באוכלוסייה המבוגרת מאשר בצעירה".

בעקבות כך הוסיף "בלב התכנית הלאומית – לשמור על האוכלוסיה המבוגרת ועל אוכלוסיית הסיכון. לצורך זה, פיקוד העורף, צה"ל ומערכת הביטחון נרתמים במלואם כדי לבצע את המשימה, ואנחנו נעמוד בזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נראה שאתם מאבדים את העשתונות.לשלוח ילדים עם פ
יגאל | 24-03-2020 15:10
פוטנציאל הדבקה ותקשורת אפס לאוכלוסיה הכי רגישה זה מראה שהגוון הוא הפקרה על הקרח.