מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל-1238 - סרוגים

מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל-1238

אחרי שעבר את רף 1000 החולים, מספר חולי הקורונה במדינת ישראל עלה הלילה ל-1238. מתוכם 24 מוגדרים במצב קשה והם מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ

מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל-1238
  (צילום: גיל יערי\ פלאש90)

התפשטות הקורונה.

משרד הבריאות מפרסם הבוקר (שני) נתונים מהתפשטות נגיף הקורונה בישראל. על פי הנתונים, מספר החולים בנגיף בישראל עלה ל-1238. מתוכם 24 מאושפזים במצב קשה בבתי החולים ברחבי הארץ.

אמש, כחודש אחרי התפרצות הנגיף במדינת ישראל, חצתה ישראל לראשונה את רף 1000 החולים. בימים הקרובים צפויה הממשלה לאשר הגבלות נוספות על תנועת האזרחים בדרך לסגר מלא.

אתמול אחר הצהריים ערכו ראש הממשלה, מנכ"ל משרד הבריאות, ראש המל"ל ומנכ"ל משרד האוצר לייב בפייסבוק וענו לשאלות הגולשים על הנגיף הקורונה.

נתניהו נשאל: האם יוטל עוצר כולל על התושבים? והשיב: "אנחנו לא יודעים אם זו הדרך הנכונה. אנחנו בודקים את זה. קבענו שניתן לזה עוד 24 שעות ואז נחליט, נקווה שלא נצטרך לעשות את זה. אני מבקש מכם להקשיב להנחיות".

בר סימן טוב קרא להמשיך ולהישאר בבית: "יש מחשבה שרק קשישים חולים במחלה ורק הם נפגעים ממנה, זה לא נכון. יש לנו צעירם שחולים מחלה וכאלו בגילאי 30 ו-40 שנמצאים במצב קשה. אל תגידו אני צעיר לי זה לא יקרה -אל תזלזלו במחלה".

בסוף השבוע האחרון הובא למנוחות אריה אבן, הנפטר הראשון מנגיף הקורונה בישראל. אבן, ניצול שואה בן 88 סבל ממלות רקע רבות. הוא הותיר אחריו ילדים, נכדים ונינים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
The NATURAL cure for Corona with an onion
הנה הרפואה לקורונה | 23-03-2020 9:02
The NATURAL cure for Corona with an onion הנה הרפואה טבעית בסד - הבצל יציל אותכם מקורונה קראו בסבלנות כדאי!!! כדאי לקראות עד הסוף. בשנת -1919(למספרם), כאשר השפעת הרגה 40 מיליון בני אדם רחל, היה אותו רופא אשר ביקר בחוות חקלאיות רבות אשר נדבקו בשפעת, כדי לראות כיצד יוכל לעזור להם להילחם במחלה. רבים מן החקלאים ומשפחותיהם אכן הלכו לעולמם. הרופא הגיע אל חקלאי מסוים ולהפתעתו כולם היו בריאים. כאשר הרופא שאל את החקלאי מה הוא עשה שגרם לכך שמצבו יהיה שונה מכל השאר, האשה השיבה שהיא שמה בצל לא מקולף בתוך כל חדר בביתה. הרופא התקשה להאמין שזו הסיבה שבני הבית לא נדבקו במחלה. הוא ביקש מהאשה כי תתן לו אחד מן הבצלים כדי לבדוק אותו במיקרוסקופ. האשה נתנה לרופא את אחד הבצלים ובבדיקתו הוא גילה את וירוס השפעת בתוך הבצל. ללא ספק, הבצל ספג לתוכו את גורם המחלה, ובכך שמר על בריאות בני המשפחה. עדות נוספת: כשאני חליתי בדלקת ריאות, וכמובן הייתי חולה מאד רחל. אז נתקלתי במאמר שבו נכתב כי יש לחתוך את שתי קצות הבצל ולהכניסו לתוך צנצנת ריקה, שאותה יש להניח סמוך לחולה למשך הלילה. נאמר שם שהבצל יהיה שחור בבוקר, בגלל החיידקים שיספוג. אכן, זה בדיוק מה שקרה.... הבצל היה ממש הרוס ואני התחלתי להרגיש יותר טוב. עוד קראתי במאמר שבצלים ושומים שמניחים אותם בחדר הצילו רבים במגפה השחורה, לפני שנים רבות. יש להם תכונות אנטי בקטריאליות ואנטיספטיות. בצלים סופגים בקטריות וזו הסיבה שהם כל כך יעילים במניעת הצטננות ושפעת. אך זו גם הסיבה שאסור לנו לאכול בצל שהיה מונח זמן מסוים אחרי שנחתך. שאריות בצל הן רעילות. בצלים הם מגנט ענק לבקטריות, במיוחד בצל ולא מבושל. לעולם אין לתכנן שמירת חלק מבצל חתוך לשימוש מאוחר יותר. זה לא בטוח, אפילו אם נשים את שארית הבצל בתוך שקית עם רוכסן ונכניס את השקית למקרר. בגלל ששארית כזו כבר מזוהמת מרגע שהבצל נחתך אפילו לזמן קצר, כך שהיא עלולה להיות מסוכנת עבורנו.
2
מדינת משטרה
אזרח חופשי | 23-03-2020 9:11
הקומיסרים סימנרע וגרוטאה מנהלים לנו את החיים עם צווים ומשטרה. לא מספיק המגיפה, נפלה לנו דיקטטורה על הראש.
3
יפה שכתבתם ש-37 החלימו אבל
חני | 23-03-2020 9:29
למה אתם לא כותבים ש-1142 מתוך ה-1238 חולים במצב קל? למה לזרוע בהלה בציבור?
כדי שביבי ישאיר אותנו בסגר ולא תיהיה כנסת
מה לא הבנת ? | 23-03-2020 10:51
.