לקראת הסגר בגרמניה: לוחמי צה"ל הוחזרו לארץ - סרוגים

לקראת הסגר בגרמניה: לוחמי צה"ל הוחזרו לארץ

בעקבות פעולות הסגר בגרמניה למניעת התפשטות הקורונה, 30 מלוחמי חיל הים הוחזרו מגרמניה באמצעות משלחת ייעודית של חיל האוויר. הלוחמים יכנסו לשבועיים בידוד בעת הגעתם לארץ

לקראת הסגר בגרמניה: לוחמי צה"ל הוחזרו לארץ
  מסוק חיל האוויר. אילוסטרציה צילום: Meir Vaknin/Flash90

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ופעולות הסגר על אדמת גרמניה בהן סגירת בתי המלון, הוחזרו היום (ראשון) לשטח ישראל כ-30 מלוחמי זרוע-הים בשירות חובה באמצעות משלחת ייעודית של חיל האוויר. המשלחת מורכבת מ-16 אנשי צוות, במטוס תובלה מסוג ״ראם״ של חיל האוויר.

לפי הודעת דובר צה"ל, הלוחמים שהו בגרמניה בתקופה האחרונה במסגרת היותם צוותי ההשטה של ספינות סער 6 הצפויות להגיע ארצה במהלך השנה. הלוחמים יכנסו לבידוד עם הגעתם לפי הנחיות משרד הבריאות. משרתי הקבע בפרויקט, ממשיכים במלאכתם במספנה בגרמניה להכשרת הספינות והצוותים.

עוד באותו נושא

גרמניה הודיעה כי תאסור התקהלות של מעל 2 אנשים

כאמור, מוקדם יותר דווח בכלי התקשורת בגרמניה כי הקנצלרית אנגלה מרקל שוקלת להטיל סגר מלא על כל תושבי המדינה, במטרה למנוע את התפשטות נגיף הקורונה. זאת לאחר שארבעה מחוזות בגרמניה כבר הודיעו על סגר חלקי – ביניהם מחוז בוואריה, המחוז הגדול ביותר במדינה.

עוד דווח כי הממשלה תאסור על התקהלויות של יותר משני אנשים, זאת כחלק מהמאבק בנגיף הקורונה. בני משפחה שגרים באותו בית יוחרגו מהחוק. מרקל צפויה לנאום הערב בפני האומה כדי להציג את ההחלטה הדרמטית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו