חדשות המגזר

מרגש:אשתו של הרב שנהרג באסון הכרמל התארסה

אורטל מלכה, שבעלה הרב אוריאל מלכה נהרג באסון הכרמל, הודיעה על אירוסיה עם בן זוגה בתקופה האחרונה: "הלוחות הראשונים מונחים שבורים אך הם קיימים, וכעת אנו בונים את הלוחות השניים שהם מורכבים אבל נכונים לנו ובעיקר משמחים אותנו"

מרגש:אשתו של הרב שנהרג באסון הכרמל התארסה
צילום: אורטל מלכה וארוסה (צילום: באדיבות המצלמת)

אורטל מלכה, שבעלה הרב אוריאל מלכה נהרג באסון הכרמל, הודיעה אמש (מוצ"ש) על אירוסיה עם בן זוגה בתקופה האחרונה.

מלכה פרסמה בעמוד הפייסבוק תמונה שלה ושל ארוסה, וכתבה: "התקופה הזאת מביאה אותנו להתבוננות והתכנסות פנימית, בערך המשפחתי , האישי והזוגי וכאן יש לי בשורה טובה, אני ב"ה מאורסת".

מלכה פנתה לארוסה וכתבה: "אחרי כל מה שעברתי אתה, פיני, המדוייק לי. אתה מרפא לי את הלב. ה' מלווה אותי בכל צעד ואני מרגישה זאת גם ברגעים הפחות נעימים לי אבל הוא שם ולא עוזב אותי לרגע. תודה לך ה'.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

41
23
רפורמי
22.03.20

הרבה מזל טוב, שתדעו רק בריאות ואושר המסר שממשיכים טוב לכולנו בתקופת הקורונה.