אורטל מלכה, שבעלה הרב אוריאל מלכה נהרג באסון הכרמל, הודיעה אמש (מוצ"ש) על אירוסיה עם בן זוגה בתקופה האחרונה.
מלכה פרסמה בעמוד הפייסבוק תמונה שלה ושל ארוסה, וכתבה: "התקופה הזאת מביאה אותנו להתבוננות והתכנסות פנימית, בערך המשפחתי , האישי והזוגי וכאן יש לי בשורה טובה, אני ב"ה מאורסת".
מלכה פנתה לארוסה וכתבה: "אחרי כל מה שעברתי אתה, פיני, המדוייק לי. אתה מרפא לי את הלב. ה' מלווה אותי בכל צעד ואני מרגישה זאת גם ברגעים הפחות נעימים לי אבל הוא שם ולא עוזב אותי לרגע. תודה לך ה'.
תגובות
הרבה מזל טוב, שתדעו רק בריאות ואושר המסר שממשיכים טוב לכולנו בתקופת הקורונה.