קריאתו הנרגשת של הקומיקאי נדב אבוקסיס - סרוגים

קריאתו הנרגשת של הקומיקאי נדב אבוקסיס

הקומיקאי צילם סרטון בו הוא מפציר בציבור להישאר בבית: "אני בבית מיום שלישי למעט דברים הכרחיים, לא פגשתי את אחי שגר מולי, לפני שזה יחמיר, בואו נעצור את זה" צפו:

author-image
קריאתו הנרגשת של הקומיקאי נדב אבוקסיס
  צילום: פלאש 90

השחקן והקומיקאי נדב אבוקסיס שהוא גם משתמש טוויטר פעיל במיוחד, הוציא הערב (מוצ"ש), סרטון בו הוא מסביר לאנשים מדוע חשוב להישאר בבית ולצאת רב במקרים דחופים:

"אני יודע שזו הרשת הכי צינית והכי מבינה וכולנו חכמים יותר מכולם", כתב אבוקסיס, "אבל לפני שזה יחמיר ולפני שנהיה במצב של מיטות חסרות, רופאים תשושים, רופאים מאושפזים, בואו נעצור את זה. אני בבית מיום שלישי למעט דברים הכרחיים, לא פגשתי את אחי שגר מולי, כי נזהרים. בואו נעצור את זה"

במהלך השבת, בעוד הרבנים הראשיים יצאו בהוראה ברורה כי בתי הכנסת יישארו סגורים והדתיים הרבים התבקשו להתפלל ביחידות, אלפים הפרו השבת את תקנות החירום של משרד הבריאות והממשלה ויצאו לחגוג ולבלות בהמוניהם בפארקים ובחופי הים.

עוד באותו נושא

מתי אפשר לצאת מהבית? אלו ההנחיות המלאות


3

בתוך כך, אמש שוטרים נקראו לאירוע חתונה עם מאות משתתפים בדרום. לאחר שפוזרו, בעל האירוע זומן לחקירה במשטרה בגין הפרת צו.

אחר הצהריים הבהיר מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב: "אנחנו מקבלים דיווחים על כך שמזג האוויר היפה הוציא אנשים לרחובות", כתב בטוויטר. "זו סכנה גדולה שתבטל את האפקטיביות של כל המאמצים שלנו. הוא הפציר באנשים: "בבקשה תחזרו הביתה. זו הדרך היחידה לשלוט על התחלואה".

במהלך השבת עסקו שוטרי משטרת ישראל גם בפעילות אכיפה והסברה, ביקרו בבתי עסק ובבתי מבודדים וכן הורו על פיזור קהל באזורי הפארקים, חופי הים וכיו״ב.

צריך לציין כי מרבית התושבים ובתי העסק, הקפידו על קיום ההוראות כלשונם, אולם במקרים בהם זיהו השוטרים הפרות או התעלמות מההנחיות- פעלה המשטרה לפיזור המתקהלים.

17 דוחות על הפרות צו ההתקהלות

במהלך סוף השבוע הנוכחי החלו השוטרים גם ברישום דו״חות בעת הפרות חריגות בניגוד לצו, כשעד אתמול בצהריים נרשמו 17 דו״חות. בנוסף, עד כה נפתחו 117 תיקים פליליים הקשורים להפרות הבידוד, וכן נפתחו 18 חקירות נוספות בגין מקרים שונים של הפצת מידע כוזב (Fake news). נוסף למאמצי הסברה משמעותיים המתבצעים בשטח, המשטרה סגרה עד כה 18 בתי עסק באמצעות צווים בגין הפרת ההנחיות באופן בוטה.

עוד באותו נושא

מספר החולים בקורונה מזנק: ככה תוכלו לעזור

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
עוכר ישראל
דנדי | 24-03-2020 12:54
כל הצרות בעולם באות בגלל אנשים כמוך נבדבלה אבו.... אתה לא יכול להטיף לנו זה מגעיל כל החיים שאתה חי .עדיף כלב אילם ולא...
ש
איש רע וממורמר | 29-03-2020 11:59
תתבייש
המוח מעוות,המחשבה מעוותת,האדם רע ומר
איתי דוגרי | 28-03-2020 14:59
האם האלוהים שברא אותך,יצר מפלצת שלא מקבל מי שלא חושב כמוך? האם אלוהים עשה טעות כאשר הפיק אדם שכמוך? נדב אבוקסיס להבדיל ממך קרא לכ-ו-ל-ם לשמור על נפשותייהם ולהמנע מלהסתובב בחוץ,ומה אתה עושה-מקלל והורס עוד קצת את העולם. הלוואי וכולנו היינו יותר איכפתיים כמו מעלה סרטון זה.
כמה רוע יש בך. רחמים
דניאלה | 25-03-2020 18:39
רוע טהור.
2
צודק לגמרי
אורין | 26-03-2020 18:57
די להיות חסרי אחריות. כל מי שיוצא באופן חופשי מסכן לא רק את עצמו אלא גם אחרים.