חתונה שדרות| צילום: חתונה בישיבת ההסדר בשדרות (צילום: שמואל פחימה)
משבר הקורונה ממשיך לייצר חתונות ואירועים בלתי נשכחים בשל ההנחיה האוסרת התקהלות מעל לעשרה אנשים.
אחרי חתונת המרפסות שנערכה בישיבת 'מרכז הרב', אמש (חמישי) נערכה חתונה נוספת באותו אופן בישיבת ההסדר 'אפיקי דעת' בשדרות, כאשר החופה התנהלה על מרכז הדשא והאורחים רקדו ושרו על מרפסות החדרים כשהם שומרים על הנחיות משרד הבריאות.

חתונה שדרות 2| צילום: (צילום: שמואל פחימה)
תגובות
מרגש ממש! מזל טוב!! ביניין עדי עד