עינב: נוספו 4 חולי קורונה ו-27 פעוטות נכנסים לבידוד - סרוגים

עינב: נוספו 4 חולי קורונה ו-27 פעוטות נכנסים לבידוד

4 חולי קורונה נוספים בישוב עינב 27 פעוטות נוספים יצטרכו להכנס לבידוד. ראש מועצת שומרון כינס ישיבת חירום: "החוסן הקהילתי והערבות ההדדית הם המפתח. נעבור את זה יחד"

author-image
עינב: נוספו 4 חולי קורונה ו-27 פעוטות נכנסים לבידוד
  צילום: פלאש 90

4 חולים נוספים אובחנו בישוב עינב שבשומרון, בכך יעלה מספר החולים בישוב הקטן ל 8 ומספר המבודדים קפץ ל 187, מתוכם 70 ילדים ותינוקות. בשל ההתפתחות 27 פעוטות נוספים בגילאים שנה עד שנתיים ייאלצו להכנס לבידוד.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן , כינס בעקבות ההתפתחות, 3 הערכות מצב מקיפות וארוכות יחד עם מטה המל"ח של המועצה, חברי המליאה, 36 יו"רים הישובים בשומרון, ועם יור המזכירות ונציגי צוות הצח"י, (צוות החירום הישובי) של הישוב עינב ובהם סקר לעומק את המצב והתקבלו החלטות בנוגע למספרי המבודדים והערכות הישוב והמועצה להתמודדות עם המצב המתפתח.

הישיבות כולן נעשו בכינוס וידאו בהתאם לדרישות משרד הבריאות

"אנחנו כמובן כמו כולם, מנסים לעבור את התקופה הזו בשלום, עם מינימום חולים, ומינימום נפגעים" אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "ההתגייסות של הישוב עינב בתקופה הזו, והחוסן הקהילתי שמתגלים מחממים את הלב, ומבטיחים לנו שיחד נעבור את התקופה הזו בשלום. עם זאת, אנחנו לא שאננים. בהתייעצות עם הנהגת הישוב נקטנו באמצעים לסיוע לישוב, האגף לשירותים חברתיים נותן את התמיכה הנדרשת לסיוע רגשי, אגף ישובים ומתנ"ס נותן את הליווי להנהגת הישוב, יחד עם כל אזרחי מדינת ישראל והעולם אנחנו מבטיחים לשמור יחד על בריאות הציבור, ועל החוסן עד לסיום המשבר".

לפני כשבוע אובחנו 4 בני משפחה אחת בישוב עינב כחולים בנגיף הקורונה, אב המשפחה נהג אמבולנס במד"א שמקור הדבקתו לא ידוע, האם מטפלת במעון הישוב. בעקבות זאת 33 פעוטות בגילאי שנתיים וחצי נכנסו לבידוד עם הוריהם. כעת אובחנו 4 חולים נוספים בישוב, אחת מהם מטפלת נוספת בישוב. הדבר כמעט מכפיל כאמור את מספר המבודדים בישוב בהם 27 פעוטות נוספים בגילאי שנה עד שנתיים שהיו במגע עם המטפלת הנוספת שנמצאה כחולה.

בד בבד ממשיך הישוב לשמור על חוסן קהילתי. הישובים הסמוכים שלחו חיזוקים וצופרים לישוב, והנהגת הישוב קיימה כינוסים וירטואלים לפעוטות הנמצאים בבידוד יחד עם המטפלות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו