לפני הסערה הגדולה: עלייה נוספת במפלס הכנרת - סרוגים

לפני הסערה הגדולה: עלייה נוספת במפלס הכנרת

מערכת חורפית נוספת נכנסה לתוקפה וצפויה להביא לעליה במפלס הכנרת. אך עוד לפני כן ביממה האחרונה רשם מפלס הכנרת עלייה נוספת של 2 ס"מ מאתמול בבוקר. לכנרת מלאה חסרים 64 ס"מ בלבד

לפני הסערה הגדולה: עלייה נוספת במפלס הכנרת
  (צילום: שמעון אבו, רשות הכינרת)

מערכת חורפית נוספת נכנסה אמש (שלישי) לתוקפה וצפויה להביא לעליה במפלס הכנרת. אך עוד לפני כן ביממה האחרונה רשם מפלס הכנרת עלייה נוספת של 2 ס"מ מאתמול בבוקר.

על פי המדידות של רשות המים, מפלס הכנרת נמדד הבוקר על מפלס 209.44- ס"מ, ולכנרת מלאה חסרים 64 ס"מ בלבד.

מתחילת חודש נובמבר- פתיחת עונת החורף – עלה המפלס ב- 2.46 מטר. מדובר בשיא של קצת יותר מ- 15 שנה כאשר בשנת 2014 עמד המפלס על 8 ס"מ בלבד מהקו האדום העליון.

כזכור, שלשום מסרו גורמים ברשות המים כי ככל הנראה סכר דגניה כבר לא ייפתח השנה, אלא אם כן יגיע אירוע גשם חריג.

בימים הקרובים תחול ירידה משמעותית בטמפרטורות וגשמים יירדו מצפון הארץ עד לצפון הנגב. חשש כבד לשטפונות בנחלי הדרום. סיכוי ממשי לשלג מחוץ לחרמון.

היום, יום רביעי: לרוב מעונן. עד שעות הצהריים בצפון הארץ ובמרכזה עדיין צפוי גשם מקומי קל. ינשבו רוחות ערות. תחול ירידה נוספת בטמפרטורות ויעשה קר מהרגיל לעונה.

יום חמישי: בצפון הארץ ובמרכזה צפוי גשם מקומי. ינשבו רוחות ערות. יוסיף להיות קר מהרגיל לעונה.

עוד באותו נושא

על אף העלייה במפלס: סכר דגניה לא ייפתח השנה


5

יום שישי: מעונן חלקית עד מעונן. בצפון הארץ ובמרכזה ירד גשם לפרקים מלווה בסופות רעמים. בנגב צפוי גשם מקומי. הטמפרטורות יהיו נמוכות מהרגיל לעונה. בבקעת הירדן, במדבר יהודה ובים המלח חשש לשיטפונות.

יום שבת: בצפון הארץ ובמרכזה גשם מלווה בסופות רעמים וברד. בחרמון ובצפון הגולן צפוי שלג. בנגב צפוי גשם מקומי. בבקעת הירדן, במדבר יהודה ובים המלח חשש לשיטפונות .

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
טעות חוזרת
אביחי | 18-03-2020 11:12
תתקנו את השנה ל2004. אתם חוזרים על זה בכל כתבה.
2
למה כל תחזית מזג האוויר בסרוגים כמו סוף העולם
ארצי | 18-03-2020 11:34
חסרים לנו לחצים? כל מערכת גשם היא סערה אדירה? די עם זה
3
ביבי ממשיך לשקר
דון קישוט | 18-03-2020 12:03
ביבי ממשיך לשקר אנחנו דוגמא לכל העולם איך מתמודדים עם הקורונה (שקר) ויש לנו הכי הרבה אמצעי מיגון בזכות הקשרים האישיים שלי עם מנהיגי העולם (שקר. יצאה הנחייה לכל נציגותינו בעולם לבקש אמצעי הגנה) ואין בעיה לעשות בדיקות כמה שצריך (שקר. אין מספיק ערכות בדיקה אבל כל משפחת נתניהו עשתה בדיקה מיותרת כי אין לה תסמינים אבל הם בפניקה ולהם מגיע) והמלל לא מתפקד כי שמו בראשו דחליל של ביבי, ואין מפכל משטרה כי ארדן עשה כל טעות אפשרית בדרך למינוי מפכל ומערכת הביטחון לא מעורבת במה שקורה למרות שהיא הגוף הלוגיסטי הכי גדול במדינה, אבל ביבי שונא את מי שהוא מינה להיות שר ביטחון אז הוא לא ייתן לו את התהילה, ומכריזים על תמיכה תקציבית אדירה (שקר כי הרוב זה רק הלוואות שנצטרך להחזיר)
תגובה ל דון קישוט
רובין הוד | 18-03-2020 12:55
עוד ליצן חצר קטן .... עלוב נפש שכמוך שמאלן רדיקלי פשיסטי ממדינת תל אביב-יפו הרצליה פיתוח כפר שמריהו וטייבה שמעדיף את שונאי ישראל והגייס החמישי על פני היהודי הממוצע אכול שינאה שכמוך....