צפו: חולה קורונה ברח מביה"ח, נלכד ברכבת ונעצר - סרוגים

צפו: חולה קורונה ברח מביה"ח, נלכד ברכבת ונעצר

חולה קורונה שאושפז בבית החולים בצפון נמלט מבית החולים ועלה על רכבת לבאר שבע. שוטרים שהוזעקו למקרה עצרו את הרכבת בתחנת האוניברסיטה בבאר שבע ועצרו אותו. צפו בתיעוד

צפו: חולה קורונה ברח מביה"ח, נלכד ברכבת ונעצר

הלילה, התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות חולה עם חשד לקורונה שברח ממיון בבית חולים בצפון וככל הנראה נמצא בדרכו על הרכבת לבאר שבע.

מיד עם קבלת הדיווח, שוטרי משטרת ישראל יצרו קשר עם רכבת ישראל והרכבת נעצרה בהוראתם בסמוך לאוניברסיטת באר שבע.

שוטרים הוזעקו למקום, התמגנו בציוד מיגון ייעודי וביצעו סריקה ברכבת עד לאיתור החשוד. השוטרים עיכבו את החשוד תוך הרחקת קהל ובידוד הדרך מאזרחים, והוא הועבר להמשך טיפול ובדיקה בבית החולים סורוקה.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל קוראת לציבור כולו, להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות כלשונן, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".

"לצד המשך אכיפת החוק ושמירת הסדר בישראל, משטרת ישראל תמשיך לפעול לאכיפת הנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות נגיף הקורונה, במרחב הציבורי, בבתי העסקים ובכל מקום אחר, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו", לשון ההודעה

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בטעות יום אחד ירו במישהו למוות
אריק | 17-03-2020 13:54
זה מה שקרה באיטליה וצרפת
למה בטעות ?
התמים | 17-03-2020 14:17
אם חמור גרם, חולה בקורונה שבורח מאישפוז, עולה לרכבת ומסכן חיי עשרות נוסעים ( בהם קשישים ואנשים אחרים בעלי רמת סיכון גבוהה ) וממשיך להתנהג בצורה מסכנת חיים גם כלפי השוטרים - אין שום מניעה לירות בו. חד וחלק. תפנימו : חולה קורונה מאובחן - כמוהו כמטען חבלה. כל מפגש איתו, מסכן חיים. אגב, גם התנהלות רבני המיגזר החרדי - בלתי אחראית ומסכנת חיים לא פחות. העניין הזה חייב לבוא על תיקונו המיידי.
2
נראה לי ש...
Nonconcept | 17-03-2020 14:01
הקורונה גורמת לאנשים להשתגע למה לברוח מהבית חולים?