נפתלי בנט: החיבור בין סבתא לנכד שלה היא נקודת התורפה

נפתלי בנט: החיבור בין סבתא לנכד שלה היא נקודת התורפה

שר הביטחון, נפתלי בנט, פנה הלילה לאזרחי ישראל בהודעה מוקלטת בה ביקש להימנע ממגע עם האוכלוסייה המבוגרת, היות ומנתונים עולה כי המגע בין צעירים לזקנים מביא לשיעור תמותה גבוה

author-image
"החיבור בין סבתא לנכד שלה היא נקודת התורפה"
  Hadas Parush/Flash90

שר הביטחון, נפתלי בנט, הוציא במהלך הלילה (שלישי) הודעה קולית לאזרחי ישראל בעניין התפשטות נגיף הקורונה, בה הוא קרא לא להתקרב אל האוכלוסייה המבוגרת במדינה בכדי לשמור על חייהם.

בנט אמר: "אני רוצה לשתף אתכם בתובנה אחת מאוד חשובה וקריטית. ככל שאנחנו מקבלים מידע מכל העולם שזורם אלינו, וגם ממידע אצלנו, יש נקודת תורפה אחת ענקית והיא החיבור בין הזקנים לצעירים, בין סבתא לנכד שלה. זאת נקודת תורפה שעולה בכל העולם והיא דבר ככל הנראה מהקטלניים ביותר ממגפת הקורונה".

השר הסביר: "בגבול אנשים צעירים בשעות העשרה או שנות העשרים שלהם, הרבה מהם כרגע נושאים את הנגיף. הם יעברו את כמה השבועות עם הנגיף בלי לדעת אפילו. לא יחטפו צינון, לא כאב גרון, כלום".

"כרגע הם מסתובבים ברחבי הארץ, וכשנוסעים לבקר את סבתא ואתם מחבקים אותה, אתם פשוט מדביקים אותה, וזה אסון. בקרב אנשים בני 80 כמעט אחד מחמישה שנדבק בנגיף, מת. אחד מחמישה, 20 אחוז, זה מטורף".

בנט הדגיש: "לכן מכל הדברים, יש המון הנחיות, צריך להישמע לכל ההנחיות של ראש הממשלה במסיבות העיתונאים, ושל מערכת הבריאות, לעשות את כל הדברים, אבל פה אני מחדד נקודה אחת ספציפית: נכדי ובכלל, אף אחד לא צריך להתקרב לסבא וסבתא או לאנשים בני 70 ומעלה".

עוד הוסיף: "אם משום מה אתם מוכרחים להגיע לבית של סבא או סבתא, להביא משהו, איזה מזון, אוכל, אני לא יודע את המצב אבל החיים מזמנים לנו צרכים, תתרחקו לא שני מטר אלא שלושה מטרים או ארבעה או יותר. אל תתקרבו, אין חיבוקים, אין נשיקות, אין מגע, אין כלום".

"זה הדבר הכי חשוב. הצעירים יעברו את המגפה הזאת פחות או יותר בשלום. ככל שמתבגרים זה יותר מסוכן, אבל הקוקטייל הקטלני ביותר זה הזקנים עם הצעירים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
היום יותר מתמיד - החלפת ראש הממשלה!!
הפטריוט | 17-03-2020 7:46
עכשיו עוד יותר מתמיד - אנחנו צריכים ראש ממשלה ישר ואמין שנוכל לסמוך עליו. כל החלטה שמתקבלת על ידי ראש ממשלה עבריין, הנאשם בעברות של שוחד, מרמה והפרת אמונים - חשודה כמונעת מתוך רצון להציל את עצמו ולא לטובת המדינה. הוא מנסה בכוונה לזרוע פחד ובהלה בציבור כדי לבצר את כוחו. גם אנחנו אנשי הימין צריכים להבין את זה!!
2
החיבור שאתה שר ביטחון-מסוכן לישראל
דון קישוט | 17-03-2020 7:59
נתנו לילד לשחק עם גפרורים בחוות גז
3
עכשיו הוא רוצה להיות גם שר הבריאות. קשקשן
גיל | 17-03-2020 9:01
הימין החדש לא מגיע אפילו למנדט וחצי ובנט הקשקשן רוצה עכשיו להיות גם שר הבריאות
4
הdufus הזה בקושי גרד 6 מנדטים
עמיחי | 17-03-2020 10:54
וחושב שהוא מנהיג את מישהו.... נפתלי: תמיד היית אפס ותמיד תהיה אפס. רק חבל ששקד נמשכה אחריך כברזל אחר אבן השואבת לתהום הפוליטי כי בניגוד אליך באמת יש לה כשרונות. בזבוז כשרונותיה.