ריבלין הטיל על גנץ את מלאכת הרכבת הממשלה - סרוגים

ריבלין הטיל על גנץ את מלאכת הרכבת הממשלה

נשיא המדינה ראובן ריבלין הטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על יו"ר כחול לבן, חבר הכנסת בני גנץ, לאחר שקיבל 61 המלצות. לרשות גנץ עומדים 28 ימים לצורך כינון ממשלה חדשה בישראל

author-image
ריבלין הטיל על גנץ את מלאכת הרכבת הממשלה
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

נשיא המדינה ראובן ריבלין הטיל לפני מספר דקות (שני) את מלאכת הרכבת הממשלה על יו"ר כחול לבן, חבר הכנסת בני גנץ.

כחול לבן אמנם היא המפלגה השנייה בגודלה לאחר שקיבלה 32 מנדטים לעומת 36 של הליכוד, אך גנץ הגיע אתמול ל-61 ממליצים ועל כן שיקול הדעת של הנשיא מבוטל.

עוד באותו נושא

אחרי נתניהו: הנשיא ריבלין עבר בדיקת קורונה

בטקס קבלת המנדט אמר גנץ: "בימים שכאלו נדרשים מנהיגים לשים כל שיקול אישי בצד. אני נותן לכם את מילתי: אעשה הכל, כדי להקים בתוך ימים, ספורים ככל שאוכל, ממשלה לאומית, פטריוטית ורחבה ככל שניתן. ממשלה שבה אני אייצג ואשרת את בוחרי כחול לבן, את בוחרי הליכוד ואת בוחרי כלל המפלגות מימין ומשמאל".

גנץ הוסיף ואמר: "אשרת את כלל אזרחי ישראל. ממשלה שבה אני אגן על האינטרסים של מתיישבי יהודה ושומרון ושל אזרחי ישראל הערבים, של תושבי הפריפריה ומרכז הארץ. ממשלה שאני אוביל לריפוי החברה הישראלית מנגיף הקורונה, וגם מנגיף הפילוג והשנאה. על נגיף הקורונה יתגברו הרופאים האהובים והאמיצים שלנו. נתגבר כולנו במאמצים משותפים והתנהלות אחראית. על נגיף השנאה והפילוג יכולים להתגבר רק מנהיגים שטובת המדינה והעם לנגד עיניהם לפני טובת עצמם".

עוד באותו נושא

ב"אווירה טובה": גנץ ונתניהו נפגשו עם הנשיא


12

גנץ התייחס למשבר הקורונה ואמר: "משבר הקורונה אינו המשבר החמור בתולדות המדינה. ידענו משברים קיומיים, ידענו משברים כואבים וידענו גם משברים זמניים על כולם התגברנו יחד. ההיסטוריה היהודית והישראלית מלאות בדוגמאות בהן איחדנו כוחות, חיזקנו את הערבות ההדדית, והקאנו מתוכנו את מי שניסו להרעיל את באר האחדות ושותפות הגורל של כל אזרחי ישראל. ואני מדגיש- כל אזרחי ישראל".

"עם הקמת המדינה – שמו אנשי המחתרות את המחלוקות בצד בכדי להילחם שכם אל שכם בתוך צה"ל. וגם ברגעי משבר, אחרי פרשת אלטלנה הכואבת, היה זה בגין שאמר לתומכיו: "אנו לא נפתח באש, לא תהיה מלחמת אחים בעוד האויב בשער". גם אני לא אתן שתהיה כאן מלחמת אחים לעולם. בתחום הכלכלי עברנו ביחד את תקופת הצנע לאחר קום המדינה – ביחד. התגברנו על המשבר הכלכלי והאינפלציה בשנות השמונים – ביחד. מול המשבר העולמי של 2008 – עמדנו ביחד. גם מול אויבינו מחוץ – במלחמת יום כיפור העקובה מדם, במלחמת המפרץ שמדינה שלמה נכנסה לחדרים האטומים. וגם בכל שאר מבצעי צה"ל – תמיד ניצחה הרוח הישראלית. ביחד".

עוד באותו נושא

דרמה: ליברמן המליץ על גנץ שהגיע ל-61 ממליצים


50

"ברוח ימים אלו", הוסיף גנץ, "אני מושיט מכאן את מרפקי לכל ראשי הסיעות  הנבחרות בכנסת ובהן גם לבנימין נתניהו, וקורא להם להניח בצד את הנשק המילולי ההרסני, ואת שנאת החינם. אני קורא להם להצטרף אליי ולחבריי בהנהגת כחול לבן העומדים איתי כאיש אחד במסע לריפוי של החברה הישראלית. אני תמיד רציתי אחדות. אחדות שלא באה לא על חשבון ערכים דמוקרטים וממלכתיות ישראלית. הגיעה השעה גם של ראשי שאר המפלגות ובמיוחד של בנימין נתניהו להכריע האם הוא מוכן ללכת בדרך זו. הגיעה העת לפחות מילים ריקות, ויותר מעשים גדולים. הגיעה העת להניח בצד את החרמות ואת החרבות, ולחבר מחדש את כל שבטי ישראל וכל אזרחי ישראל. אנחנו ננצח את הקורונה. אנחנו ננצח את השנאה. עוד לא אבדה תקוותנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
17 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
חיים
חיים | 16-03-2020 12:27
בני איך אתה מדבר על שנאה שתביא ריפוי שאתה התחלת בזה לך לעזעזל וטוב שעה אחת קודם
תגובה למיץ של הזבל
נחמה | 16-03-2020 17:52
מתוך הפוסט שלך הסקתי שאתה גם זבל וגם מיץ של הזבל. מתאים לך ולסמול הבוגד שגנץ המריונטה ינהל את המדינה .טיבי ימשוך בחוטים וגנץ יגמגם,וליהודים היתה אורה ושמחה וליברמן גם כן. והזבל יטפח ויסריח.
ביבי גנץ נוכל ושקרן
מתנחל | 16-03-2020 13:30
חכמה גדולה - מדבר על אחדות רק עם מי שחושב כמוהו
תגיד שמעת את ביבי במשך השנים האחרונות?
המיץ של הזבל | 16-03-2020 13:02
מי לא נכלל אצל ביבי ברשימת הבוגדים / שתולים / סוכנים זרים ..... התקשרת , הערבים , השמאל , העתונאים , המשטרה , הפרקליטות , היועמש ..... ולא שכחנו את בצלם , ושוברים שתיקה .... כולם בוגדים , רק ביבי שמבזבז מילארדים כדי להשיג חסינות , מחלק מליארדים לטיקוני הגאז כשאנו נשארים עם הבטחות ריקות מתוכן , עוד מילארדים לאלוביץ .... כל המתנות מכספי ציבור ..... הוא כידוע לא מחזיק כרטיס אשראי ..... רק מטוס פרטי .... אבל כסף לקנית ערכות בדיקה לקורונה לא היה לפני חודשים .... עכשיו המדינה סגורה , מפסידים עוד מילארדים וחלק מהציבור חושב שגאון ביבי ניהל את המשבר בצורה טובה ..... הזויי
2
מאחורי הקלעים מתארגן מאמץ כנס חירום עם רבני
עדכון הרבנים | 16-03-2020 12:28
הערב רב לסילוק נגיף הקורונה ימח שמו שזומם להדביקם ולחסל להם את העיסקא, הכנס יערך בשערי ירושלים ברחוב שטראוס פינת ישעיהו ושם יזעקו רבני ומקובלי הערב רב לשחרור ארמילוס הרשע מן כלא רמלה, בהשתתפות המורי שלומי הארושי, המקופל הבכיין עדס, מקופל הסלבס פניהו השמואלי, ובהשתתפות דודי יוסף ורובי אלבז ודני צעקני ובעדני ושאר כל הפחדנים שמסתתרים בבונקר שבנו לעצמם. שידור ישיר ברדיו עמלק 2000.(הכל ביוטיוב).
3
כחול לבן שהכי מסיתה נגד כולם מטיפה מוסר חח צח
דנה | 16-03-2020 12:29
צחוק הגורל, ניראה שיקים ממשלה עם הערבים הבניחותא הזה, צריך לתת לו לכשל, לא מתאים להיות ראש ממשלה נקודה
אז למי מתאים לביבי ?
הכשלון הקולוסיאלי.. | 16-03-2020 13:04
לא רוצים גנב מושחת בתור ראש ממשלה , מפיץ שנאה ורעל .....מי לא נכלל אצל ביבי ברשימת הבוגדים / שתולים / סוכנים זרים ..... התקשרת , הערבים , השמאל , העתונאים , המשטרה , הפרקליטות , היועמש ..... ולא שכחנו את בצלם , ושוברים שתיקה .... כולם בוגדים , רק ביבי שמבזבז מילארדים כדי להשיג חסינות , מחלק מליארדים לטיקוני הגאז כשאנו נשארים עם הבטחות ריקות מתוכן , עוד מילארדים לאלוביץ .... כל המתנות מכספי ציבור ..... הוא כידוע לא מחזיק כרטיס אשראי ..... רק מטוס פרטי .... אבל כסף לקנית ערכות בדיקה לקורונה לא היה לפני חודשים .... עכשיו המדינה סגורה , מפסידים עוד מילארדים וחלק מהציבור חושב שגאון ביבי ניהל את המשבר בצורה טובה ..... הזויי
4
הרי כל הסלוגן שלך היה
צבוע | 16-03-2020 12:34
רק לא ביבי בחרו בי כדי שביבי לא יהיה ראש ממשלה .לא כי אני מתאים
והוא צדק , הכל עדיף על איש מכירות עלוב
כפי שהיה נתניהו.... | 16-03-2020 13:09
זקן פתטי עם שיער סגול בהלוואה ארוכת טווח , מאופר בכבדות כזקנה בלה , אנחנו לא צריכים שחקן אלא ראש ממשלה , לא אחד שמזבז מילארדים כדי להשיג חסינות , אבל אין כסף לרכוש ערכות בדיקה לקורונה בזמן..... לא נורא , נסגור את המדינה , והכי חשוב סגרנו את מערכת המשפט .... זהו נצחנו......
5
ריבלין
לילו | 16-03-2020 12:37
מה ההפתעה הרי זה ברור שיטיל עליו הוא השיג 61 מנדטים וגם ככה רבלין לא אוהב של ביבי לגנץ משחקת השעה עם חבר מרעיו ושאר הערב רב הנלווה עימהם 28 יום לא יעזרו לו ולא תוקם שום ממשלה בראשותו ואז המנדט עובר לביבי וגם הוא לא בטוח שיצליח אז בחירות מס ארבע ורק אנחנו נשלם על כך במקום לשלב ידיים ולהקים ממשלת אחדות חזקה עם רוטציה הוגנת
بالنجاح
سامي | 16-03-2020 16:52
مبروك وبالتوفيق والنجاح .
6
הידה מה קרה ביבי אכל אותה
צביקה | 16-03-2020 12:44
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
7
למה הם לוחצים ידיים?
קורונה | 16-03-2020 12:57
מה זה פה? אין קורונה? מה עם קצת דוגמה אישית? לא ללחוץ ידיים!!!
8
בגידה לאומית של הנשיא והגוץ
יהודי שפוי | 16-03-2020 13:14
נותנים פרס לתומכי הטרור בכנסת.
9
האנס והמושחת
עם ישראל נגד הכופרים | 16-03-2020 13:25
לא תזכה ליום הזה נוכל שקרן רמאי מושחת ואנס דסקלט שכמוך מכולת שכונתית אתה לא יכול לנהל..בור ועם הארץ
10
גנץ ראה"מ, ביבי שר החוץ
הצעתי | 16-03-2020 14:07
לפיד - התרבות, ליברמן - שר הפנים, יעלון - שר הכלכלה, אשכנזי - שר הביטחון, טיבי - שר הבריאות, שקד - הרווחה, סמוטריץ - החינוך, בנט -ביטחון פנים, ליצמן - האוצר, עודה - המשפטים
11
למלך אין בית למלכה אין כתר
אילן | 17-03-2020 20:14
עֲלוּבָה שֶׁלִּי, אֶבְיוֹנָה וּמָרָה, לַמֶלֶךְ אֵין בַּיִת, לַמַלְכָּה אֵין כֶּתֶר - רַק אַחַת בָּעוֹלָם אֶת שִׁבְחֵךָ אָמְרָה וּגְנוּתְךָ חֶרְפָּתְךָ כָּל הַיֶּתֶר.