הרב זינגר בבידוד: "יש לנו הרבה הכרת הטוב". צפו - סרוגים

הרב זינגר בבידוד: "יש לנו הרבה הכרת הטוב". צפו

ראש ישיבת 'מקור חיים', הרב דב זינגר, תועד הבוקר כשהוא משוחח מהבידוד עם הפרופסור למחלות זיהומיות בבית החולים הדסה: "יודעים שהשהייה כאן ממושכת אך היא לטובתנו"

הרב זינגר בבידוד: "יש לנו הרבה הכרת הטוב". צפו

פרופסור רן ניר-פז, מומחה במחלות זיהומיות בבית החולים 'הדסה' והאחות נחמת רייכמן מהיחידה למניעת מחלות זיהומיות בבית החולים, ערכו מוקם יותר (ראשון) שיחה אישית פנים מול פנים מעבר למחיצת הבידוד, עם כל מאושפזי הבידוד בבית החולים, ביניהם גם ראש ישיבת 'מקור חיים', הרב דב זינגר.

לאחר בחינת נתוני חום, שיעול, מהלך השינה בלילה והרגשה כללית, ניתנו למאושפזים דגשים על פעילות גופנית החיונית ביותר לתקופת האשפוז ועל שמירה על מצב רוח מרומם ככל הניתן.

בשיחה עם פרופסור ניר-פז, אמר הרב זינגר: "יש בנו הרבה הכרת הטוב על הטיפול בהדסה. אנו יודעים שהשהייה כאן ממושכת אך היא לטובתנו".

פרופ׳ ניר פז הדגיש בפני הרב זינגר ושאר המאושפזים, כי זמן המחלה יכול לנוע בין 6 ימים במקרה הטוב, לבין מספר שבועות ממושכים במהלכם עוד נצפים סימני חום ושיעול.

"מהנסיון שלי בליווי הישראלים שירדו מהספינה ביפן, עולה שאין למחלה התנהגות מאוד ספציפית ולא זמן קבוע עד להחלמה. נדרשת מכם המון סבלנות", אמרה הפרופסור למבודדים.

עוד באותו נושא

הרב דב זינגר הוא תושב גוש עציון שאותר כחולה קורונה

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרב זינגר חולה ממש ולא מבודד מספק
יוסי | 15-03-2020 16:52
לפי השמועות מתקוע לא הקפיד על הבידוד (הגיע למנחה במניין) נראה לי הרבנים מזלזלים וחוטפים...