הרשימה הערבית המליצה על גנץ: "לא מאהבת מרדכי, משנאת המן". צפו

הרשימה הערבית המליצה על גנץ: "לא מאהבת מרדכי, משנאת המן". צפו

במהלך סבב ההמלצות אצל הנשיא, המליצו 15 חברי הסיעה הערבית המשותפת על בני גנץ להרכבת הממשלה. איימן עודה ציטט ממגילת אסתר: יותר מאהבת מרדכי (גנץ) זה בעיקר משנאת המן (נתניהו)

הרשימה הערבית המליצה על גנץ: "משנאת המן". צפו
  (צילום: מארק נויימן/ פלאש 90)

במהלך סבב ההמלצות אצל הנשיא, המליצו היום (ראשון) 15 חברי הסיעה הערבית המשותפת על בני גנץ להרכבת הממשלה. איימן עודה, יו"ר הרשימה ציטט ממגילת אסתר: יותר מאהבת מרדכי (גנץ) זה בעיקר משנאת המן (נתניהו).

"אנחנו מאד גאים בציבור שלנו, הגענו ל-15 מנדטים, הישג פרלמנטרי חסר תקדים מאז הכנסת הראשונה והציבור שלנו. אנחנו אומרים לא לשלטון הימין ולא לבנימין נתניהו, הפשיזם בשלטון".

עוד אמר כי "בבחירות האחרונות הערבים נהרו בכמויות, אבל הם העבירו עוד מסר שאין רוב יהודי לא לנתניהו ולא לגנץ . זה מאבק על הלגיטימציה שלנו, ככל שנהיה יותר חזקים – אף אחד לא יוכל להתעלם מאיתנו".

על מי המליצו? "במידה שגנץ או נתניהו ילכו לממשלת חירום אנחנו נהיה המתנגדים העיקריים ובכל תוקף, אם גנץ רוצה להקים ממשלת מרכז-שמאל אנחנו נמליץ עליו, לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המן". על סיעת בל"ד אמרכי הם "קיבלו החלטה אמיצה, שהעיקר אחדות הרשימה המשותפת. אנחנו מאד מעריכים את זה"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
הנסיא אבו רובי יתאסלם?
אבו רובי יתאסלם? | 15-03-2020 13:49
הנסיא אבו רובי יתאסלם? מה השאלה? הוא כבר חצי מוסלמי.
2
איימן עודה וחבר מריעיו
אפרים | 15-03-2020 13:50
עמלק מחלק תארים.למרדכי ו...להמן.מעניין מה אומר הקבה על עודה ועל גנץ וחבר מריעיו.
3
משנאת המן
שירה | 15-03-2020 17:38
יפה אמר. הם מרכיבים ממשלה משנאה. לא משנה למי השנאה. שנאה זו שנאה.
4
15 מנדטים
ח.ח | 16-03-2020 8:33
הרשימה המשותפת עם כל 15 מנדטים שלהם יקבלו מכה שלא ידעו מהיכן זה בא להם. הם המליצו על גנץ ובסוף ישארו בחוץ. כמו שגנץ שיקר לבוחרים כך גם יעשה לרשימה המשותפת. בקיצור גנץ השתמש בהם ובסוף יזרוק אותם
5
עושים סיבוב עליכם
יעקב | 16-03-2020 8:40
איימן עודה אתה עוד תבין שהמשפט הזה יחזור אליך כמו בומרנג. גנץ משתמש בכם לא מאהבתו אליכם אלא משינאתו לביבי נתניהו. איך אמרת איימן עודה? לא מאהבת מרדכי אלא בעיקר משינאת המן.
6
לא מאהבה... כן משנאה
ירושלים | 17-03-2020 1:55
אודה הדמגוג בחר במכוון במשפט המסביר לכל ובמיוחד לאויבי ישראל שתמיכת ערביי ישראל בשלושה רמטכלים צהליים לא בא מתוך א ה ב ה חס וחלילה שהרי גם אותם הוא שונא, אלא שאת נתניהו הוא שונא יותר ובגלוי. המשותפת משתמשת בכלי הדמוקרטי כדי להביס את הריבונות היהודית בארצנו. כל הדרכים כשרות בעיניו והתמיכה בקוק פיט היא רק תחנה בדרך להשגת מבוקשו.
7
ליתר דיוק: לא מאהבת המן - אלא משנאת מרדכי!
אוראור | 17-03-2020 21:41
והמבין יבין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!