כך נראית ישיבת הממשלה בצל הקורונה - סרוגים

כך נראית ישיבת הממשלה בצל הקורונה

ישיבת הממשלה שמתקיימת היום בצל הקורונה נערכת במתכונת מיוחדת בה השרים פזורים במשרדים ברחבי הארץ, ושיחות וידאו המשודרות על מסכים במשרדים מקשרות בניהם

כך נראית ישיבת הממשלה בצל הקורונה
  ללא קרדיט

ישיבת הממשלה שנערכת היום (ראשון) מתקיימת במתכונת חריגה במיוחד ופזורה בשש נקודות שונות ברחבי הארץ.

השרים פזורים במשרדים שונים ומנהלים את הישיבה כאשר יש בין אחד לשני מרווח של שני מטרים לפחות. בין המקומות בהם פזורים השרים מקשרות שיחות וידאו מקבילות המשודרות על המסכים.

בפתח ישיבת הממשלה אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "ראשית, אני רוצה להביע הערכה לאזרחי ישראל על התפקוד היוצא מן הכלל שלהם שמסייע לנו להאט את קצב ההתפשטות. אני רוצה שוב להצדיע לצוותים הרפואיים, ששמים את עצמם בקו הראשון, ואין דבר יקר מזה – אנחנו מעריכים את זה מאוד.

אנחנו מנהלים את הישיבה הזאת בשיחת וידאו. זאת דוגמה ללמידת ההנחיות שהוצאנו אתמול, על צמצום התקהלויות ושמירת מרחק. אנו מקפידים על כך – אתם רואים את זה גם במסכים.

ישיבת ממשלה בצל הקורונה (ללא קרדיט)

אני מבקש מכל משרדי הממשלה ומהסקטור הפרטי – כל מי שיכול להשתמש בטכנולוגיה כזו שיעשה זאת. אם לא, יכולים בהחלט באותה מידה גם צ'אטים עם טלפונים סלולריים, כך שאין כאן בכלל בעיה לממש את זה. זו דוגמה וגם בקשה לחיקוי להנהלות שונות ופגישות שונות.

באופן מעשי, אנחנו נתחיל קודם כל בסקירה, של ראש המל"ל, על מצב הקורונה. נאפשר גם לשרים שנוגעים בדבר ישירות להגיב, ואחר כך כל שר ידבר בתורו. אחר כך נעבור לחלק השני של הישיבה שנוגע לתקנון שעת חירום והשאלה הטכנולוגית הספציפית שעומדת לפנינו".

ישיבת ממשלה בצל הקורונה (ללא קרדיט)

במקביל, מתקיים היום סבב התייעצויות עם נשיא המדינה לקראת הקמת הממשלה הבאה. גם במשכן הנשיא מקפידים לעמוד בהנחיות משרד הבריאות ולא לשהות יותר מעשרה אנשים בחדר אחד וכן לשהות במרחק של שני מטרים אחד מהשני.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יש יותר חמור מקורונה, כנסו...
הבורר | 15-03-2020 15:04
זהירות, מתקרבים לאיראן, רוסיה ותורקיה, מתחיל מעכב טלפוני, ביטול משפט נתניה, (אגב לא ברור לי אם כל המשפטים במדינה נדחים גם כן) דה לגיטימציה של 25% מאזרחי ישראל, עידוד עריקה של חברי כנסת תמורת ג'ובים, מניעת הפגנות תחת חסות הקורונה, רבותי, תתחילו לפחד מה שילטון ופחות מה קורונה, זו התחלת הסוף של מדינת ישראל...,