גנים ייסגרו, כינוסים עד- 10 איש | ההחלטות המלאות שניתנו הערב:

גנים ייסגרו, כינוסים עד- 10 איש | ההחלטות המלאות שניתנו הערב:

לאחר ההתייעצויות ראש הממשלה הנחה את הציבור לקראת ההנחיות החדשות שיתמודד איתם הציבור כחלק מהמאבק בהתפשטות נגיף הקורונה: גנים ומעונות ייסגרו, גם בתי הבילוי. סופרים, בתי מרקחת ובנקים - יישארו פתוחים

author-image
גנים ייסגרו, כינוסים עד- 10 איש | אלו ההחלטות הערב:
  Photo by Olivier Fitoussi/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב (מוצ"ש) יחד עם מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד הצהרה מיוחדת לתקשורת, בה הציג את הנחיות נוספות לציבור שנועדו למנוע את התפשטות נגיף הקורונה. החלטות שיחולו כבר ממחר:

– סגירת מעונות וגנים.

– התקהלות עד 10 אנשים.

– כל מקומות הבילוי יסגרו: בתי קולנוע, מלונות, כנסים, חדרי כושר, בתי קפה.

– לדלל את ההתכנסויות במקומות העבודה- מי שלא חייב שלא יצא ולא ייסע. כל מנכ"ל יחליט על פי שיקול דעתו את מי להביא לעבודה.

– מעקב אלקטרוני אחר מבודדי הבית לראות שלא מפירים את התנאי הבידוד.

– שירותים חיוניים יהיו פתוחים. ראש הממשלה ומנכ"ל משרד האוצר הרגיעו את הציבור: לא יהיה מחסור במלאים, סופרמרקטים יהיו פתוחים ומלאים, יתקיימו שירותי אשראי ובנקאות, תחנות הדלק יעבדו. אין הגבלות על תחבורה ציבורית.

לא יתקיימו הלימודים בחינוך המיוחד ולא יתקיימו בחינוך בגרות

כ- 50.000 ילדי חינוך מיוחד הלומדים במוסדות החינוך המיוחד לא ילמדו

.2. לכ-.90,000 תלמידים בסיכון יינתן מענה חינוכי במרכזי החירום

3. כ- 20,000 תלמידים שנמצאים במסגרת הפנימיות לא ילמדו. מתוכם כ- 2,800 תלמידי נעל"ה ותלמידים שאינם ברי פינוי ישארו ללון בפנימיות, ויקבלו מענה חינוכי.

בנוסף:

לא יתקיימו:▪בחינות בגרות לכיתות י"ג י"ד ,

▪לא יתקיימו הבחינות המעשיות באומנות מוזיקה תיאטרון ומעבדה

▪ לא יתקיימו בחינות באנגלית בע"פ.

▪לא יתקיימ ומתכונות, ולא שיעורי תגבור לקראת מתכונות.

▪תלמידים לא יורשו להגיע לבתי הספר, ואף המורים, ▪יש לסגור את המבנים ולהשאירם סגורים עד להודעה אחרת.

מדניות המשרד היא למנוע פגיעה בבגרויות ואנו נמשיך לעדכן באופן שוטף .

"בישראל אנחנו מתייחסים לאירוע כאירוע מתגלגל, אנחנו לומדים על המחלה כל הזמן", אמר ראש הממשלה. "הצוות הבכיר של המדענים עם משרד הבריאות בקשר כל הזמן ומנסים כל הזמן להקדים את המחלה ואת העולם. מי שהיה בצבא מכיר את המונח להתקדם או להיערך תוך כדי תנועה ועל כן כל יום- יומיים אנחנו מביאים את ההחלטות החדשות שאנחנו מקבלים כי המצב איננו סטטי – זה לא זבנג וגמרנו.

יש לנו אפשרות לא רק להתגבר על המשבר אלא גם לנצח את הנגיף. זה דורש מכולנו לאמץ שגרת חיים חדשה למשך הזמן הדרוש" הוסיף והבהיר נתניהו. "אנחנו במלחמה, האויב הוא נגיף בלתי נראה. כדי לנצח אותו – ואנחנו ננצח אותו – זה תלוי בצעדים של כל אחד ואחד מאזרחי ישראל, כממשלה ואזרחים, לעשות הכל כדי לא להדביק ולא להידבק".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
אין ספק כי מחלה זו של קורונה היא התראה מלמעלה
אין ספק כי מחלה זו.. | 14-03-2020 22:19
אין ספק כי מחלה זו של קורונה היא התראה מלמעלה, יש מנהיג לעולם, והוא שולח לנו איתותים, יהי רצון שנתעורר לתקן מעשינו, והוא ירחם על עמו ונחלתו, וירפא חוליינו, ויאמר די לצרותינו, ויעצור המגיפה המשחית והחרב והרעב מעל עמו ישראל, ומעל כל העולם כולו. הכותב בדמע ובתחנונים לבוראינו בעל הרחמים. וְהוּא רַחוּם יְכַפֵּר עָו‍ֹן וְלֹא יַשְׁחִית וְהִרְבָּה לְהָשִׁיב אַפּוֹ וְלֹא יָעִיר כָּל חֲמָתוֹ. כל ההתרחשויות בעולם הם בבחינת חבלי משיח, ולפי הנראה בתלמוד בבלי מסכת סנהדרין, ובזוהר הקדוש ובדברי המקובלים, כל אלה סימנים מובהקים לערב הגאולה. שאנחנו איננו יודעים מתי מה ואיך תבוא. כי כשרואים התרחשויות מעל הטבע, בלתי מובנות בלתי מוסברות, הן מהצד היהודי התורני, הן מהצד המדעי הרפואי, מכה נוראה שאין לה אח ורע, זה אחד מסימני חבלי משיח. ובקרוב נזכה וּבֵרַ֥ךְ אֶֽת־לַחְמְךָ֖ וְאֶת־מֵימֶ֑יךָ וַהֲסִרֹתִ֥י מַחֲלָ֖ה מִקִּרְבֶּֽךָ. ידוע שהגאון ר' חיים קנייבסקי שליטא מרן שר התיייירה וכו' הבטיח כי מי שיצביע ג' לא יחלה בקורונה. למי הצביע ר' חיים לג'?! לא????? וקשה להבין, הלא מובטח כי לא יחלה בקורונה, ולשם מה היו צריכים לסגור את ביתו? הלא הבית הזה בטוח מקורונה? כי לכאורה כולם הצביעו שם ג'... ויל שהוא לעולם לא הבטיח כלום, רק שהם אומרים הרבה שטויות בשמו, דברים שהוא בכלל לא אמר, כידוע לרבים לאחרונה יוצא דברי גיחוח, דברי בדיחה, מהבית הזה!!!! ואי אפשר להאמין שום דבר שבני ביתו אומרים בשמו... הם חשודים שרוב הדברים לכאורה שקר מוחלט!
הֶן עָם לְבָדָד יִשְׁכֹּן
הֶן עָם לְבָדָד | 14-03-2020 23:12
הֶן עָם לְבָדָד יִשְׁכֹּן