ממחר: שביתה בגני הילדים במועצת שומרון - סרוגים

ממחר: שביתה בגני הילדים במועצת שומרון

ראש המועצה האיזורית שומרון, יוסי דגן, להשבית החל ממחר בבוקר את כל 167 גני הילדים במועצה האזורית שומרון. במועצה האזורית שומרון ישנם כ- 5000 ילדי גנים

ממחר: שביתה בגני הילדים במועצת שומרון
  (צילום: מועצה איזורית שומרון)

לאחר קיום הערכת מצב ביום שישי עם צוות מטה המשק לשעת חירום ולאחר התייעצויות עם הצבא, המשטרה, משרד הבריאות ומשרד החינוך, החליט ראש המועצה האיזורית שומרון, יוסי דגן, להשבית החל ממחר בבוקר את כל 167 גני הילדים במועצה האזורית שומרון.

"עצירת התפשטות נגיף הקורונה היא צו השעה", אומר דגן. "אין הבדל בין בתי ספר לגנים מהבחינה הזו. אין סיבה לסכן את הגננות וגם לא את הילדים".

דגן הוסיף: "אני קורא לראש הממשלה לעשות פעולות דרסטיות כדי לעצור את התפשטות נגיף הקורונה בישראל תוך 14 יום, ולהשבית גם את כל החינוך לגיל הרך. מרגע שמשביתים מוסדות חינוך אין הגיון בהשארת חלקם בעבודה ובמגע עם עשרות ילדים מדי יום".

במכתב לתושבים כתב דגן: "אנחנו מודעים היטב למשמעות של צעדים אלו אבל בכדי להבטיח את שלומם של הילדים בחרנו לנקוט משנה זהירות נוסף. ישראל כולה ואנחנו בפרט מתמודדים לראשונה עם מגיפה בהיקפים שטרם הכרנו. כעת עלינו לנהוג באחריות ובקור רוח".

בנוסף, המועצה האזורית שומרון פתחה את מטה החירום שלה בתחילת השבוע, והודיעה על שורת צעדים לישובים לעצירת התפשטות הנגיף.

מדי יום נפגש מטה החירום הכולל את הצוותים המקצועיים של הביטחון, דוברות, האגף לשירותים חברתיים הנותן מענה רגשי למבודדים ולקהילות ואגף ישובים ומתנ"ס המלווה את הנהגות הישובים אל מול משבר הקורונה.

בשומרון כ- 200 מבודדים ו- 9 חולים בקורונה. כולם מאושפזים בבתי החולים.

במועצה האזורית שומרון ישנם כ- 5000 ילדי גנים ו- 12,000 תלמידים בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים, כולם ישבתו החל ממחר בבוקר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו