טראמפ הכריז על מצב חירום ועבר בדיקה לאבחון קורונה - סרוגים

טראמפ הכריז על מצב חירום ועבר בדיקה לאבחון קורונה

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הכריז על מצב חירום בארה"ב, ואישר כי עבר בדיקה לוודא שלא נדבק בנגיף הקורונה: "בשלב הזה מחכים לתוצאות רשמיות". בבית הנבחרים העבירו תקציב סיוע למאבק במחלה

טראמפ הכריז על מצב חירום ועבר בדיקה לאבחון קורונה
  (צילום: שאטרסטוק)

בהלת הקורונה מגיעה לשיא חדש: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הודיע הערב (מוצ"ש) כי עבר אמש בדיקה לאבחון נגיף הקורונה, זאת על רקע הדיווחים על אבחון של יועץ בבית הלבן כחולה בנגיף. במסיבת עיתונאים שנערכה בבית הלבן טראמפ ציין כי "בשלב הזה לא קיבלנו תוצאות רשמיות, אנחנו עדיין מחכים להם".

במקביל הודיע הבית הלבן על עריכת בדיקות חום לכלל אנשי הסגל אשר עובדים בסביבתו של הנשיא וסגנו מייק פנס. טראמפ הוסיף כי מניין קורבנות הנגיף בארה"ב עומד עד כה על 50 בני אדם. כמו כן, הוחלט להרחיב את איסור הכניסה למדינה גם לאזרחי בריטניה ואירלנד החל מיום שני הקרוב, זאת לאחר שכניסת אזרחים ממדינות אירופה נאסרה כבר בשבוע שעבר.

עוד באותו נושא

הזינו כתובת וגלו: האם יש בשכונה שלכם חולי קורונה?


65

אמש טראמפ הכריז על מצב חירום לאומי בארה"ב, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה במדינה. המהלך נועד לאפשר העברת תקציב לסיוע פדרלי של עד 50 מיליארד דולר להתמודדות עם המגפה. בעקבות ההכרזה בית הנבחרים האמריקני אישר את חבילת הסיוע שהוצעה, הכוללת בין היתר בדיקות קורונה בחינם – גם למי שאין לו ביטוח רפואי – וכן היתר לחופשת מחלה בתשלום למשך 14 יום עבור המאושפזים בבידוד. ההצעה צפויה לעלות לאישור הסנאט ביום שני הקרוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו