ארבע שנים לאחר שירדו מהמסכים בתכנית 'הכל שפיט' בערוץ הראשון (ז"ל), תכנית הסאטירה הימנית 'מהדורת השבט' המוכרת יותר כלאטמה חוזרת לעונה נוספת בערוץ 20.
רונית אברהמוף-שפירא ואלחנן אבן חן יגישו את המהדורה יחד עם נעם יעקבסון שיתחפש לשלל הדמויות מנתניהו ועד טאוויל פאדיחה, עם שחקנים אורחים נוספים.
עוד באותו נושא
אחרי כמה שנים: לאטמה חוזרת בשיר חדש. צפוחדשות סרוגים

העונה החדשה עולה בערוץ 20, בקיץ הקרוב.
כזכור, 'מהדורת השבט' פעלה כתכנית רשת באתר לאטמה בערכת קרולין גליק. שיאה של המהדורה היה הקליפ שצילמו כתגובה למשט המרמארה שזכה למאות אלפי צפיות. אחרי סגירת אתר לאטמה, ובעקבות לחץ ציבורי זכתה התכנית לעונה בערוץ הראשון. מאז הבליחה מדי פעם בשיר או שניים שהופצו ביוטיוב.





תגובות
יש סיבה לשרוד את הקורונה רק לא הכל שפיט. מספיק עשר דקות
איפה רואים? מה קרה? בסוף לא עלה כלום!! איפה רואים את זה?
רות סבבה איתכם מאוד!!
יהי שם ה' מבורך ויתברכו כל שחקני לאטמה לכל עם ישראל הכשר היתה שמחת פורים אמיתית בשמעם כי לאטמה חוזרת.